Cei 40.000 de locuitori ai orașului au prins repede gustul mersului cu taxiul la serviciu și, din cauza aceasta, bugetul alocat voucherelor a fost depășit. Așa că primăria a hotărât să limiteze numărul călătoriilor subvenționate.

Chiar și așa, canadienii sunt mulțumiți, mai ales că, în locurile cele mai aglomerate din centrul orașului există puncte de preluare a pasagerilor, care pot împărți o mașină, în funcție de destinație.

Sunt și voci care critică sistemul și spun că nu este sustenabil pe termen lung. Asta pentru că a crescut numărul mașinilor din trafic și implicit gradul de poluare. Așa că cer ca primăria să se gândească la o soluție în beneficiul comunității pe termen lung.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!