„Nu ar trebui să existe zboruri pentru mai puțin de 10 euro”, a afirmat acesta.

Ca urmare a războiului preţurilor, multe companii tradiţionale pierd clienţii. În spatele unor oferte de doar 10 euro pentru o călătorie sunt doi mari transportatori aerieni low-cost, care „pierd sume uriașe” încercând să-și mărească vânzările în Germania, piața de casă a lui Lufthansa, a spus Spohr, potrivit Mold-street.com.

Lufthansa și-a redus luna trecută previziunile de profit pentru 2019, citând o scădere a tarifelor provocată de concurența rivalilor low-cost în Europa, în special în Germania și Austria.

„Nimeni nu ne va împinge afară de pe piețele noastre de casă”, a spus Spohr. Totodată el susţine că „războiul prețurilor ne rănește și pe noi”.

Menţionăm că gigantul low-cost Ryanair Holdings Plc din Irlanda vinde bilete care costă sub 10 euro către orașe ca Budapesta, Roma și Barcelona, arată site-ul companiei. Biletele one-way exclud bagajul de cală și rezervarea locului.

Anterior au existat oferte de preţ chiar mai mici de 10 euro: de 4-5 euro şi chiar de doi euro, mai ieftin decât o simplă călătorie cu taxiul prin Chişinău.

Este adevărat că Ryanair aşa şi nu a intrat pe piaţa moldovenească, deşi anunţase un astfel de plan în 2017. Asta a amânat falimentul companiile locale.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!