„Oamenii singuri vor alege ce drum are nevoie de reparației în localitatea lor. Indiferent dacă este vorba despre o cărărușă, sau drumuri albe. În programul „Drumuri Bune” au fost localități unde au fost asfaltate pășunile și nu au unde paște vitele. În alte localități nici nu au trecut și acum cer realocări. Noi nu mai putem face asta. Terminm cu „Drumuri Bune”.  Alocăm resurse primarilor și îi învățăm să gestioneze fondurile. Va fi greu la început, dar asta este democrația veritabilă”, a spus Brînzan.

Potrivit ministrului Economiei,vor fi reparate mai multe trasee naționale. Printre acestea: M1 frontieră cu România, Leușeni-Chișinău-Dubăsari, frontiera cu Ucraina km 85-104, R1 Chișinău-Ungheni frontiera cu România, R6 Chișinău-Orhei Bălți, R14-R16 Codrul Nou, Soroca, Ungheni frontieră cu Ucraina, R 26- Căușeni-Bender-Cimișlia.

„ Sectoarele de drum menționate, pentru care au fost elaborate studii de fezabilitate și proiecte tehnice, reprezintă construcții noi. Ocolirea unor localități, reabilitări cu îmbunătățirea elementelor geometrice, supra-lărgiri a părților carosabile, inclusiv îmbunătățirea elementelor geometrice ce țin de siguranța circulației rutiere”, a spus ministrul Economiei.

 Potrivit raportorului, proiectul are ca obiectiv crearea comisiilor pentru cercetarea prealabilă privind declararea utilității publice de interes național a lucrărilor de reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor.

 

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!