Vineri după-amiază acţiunile WINE scădeau însă cu până la 3% cel mai probabil ca urmare a fapului că rezultatul net în al doilea trimestru a fost în scădere cu 16% faţă de T2/2018, potrivit datelor agregate de Ziarul Financiar

„Pe măsură ce continuăm să creştem compania, ne-am stabilit scopuri foarte ambiţioase şi rezultatele din primul semestru sunt o dovadă a eforturilor semnificative depuse de echipă. Nu intenţionăm să înceti­nim acest ritm“, spune Eugen Comendant, directorul operaţional al Purcari.

În România şi în Republica Moldova vânzările de vinuri Purcari au crescut cu 16% în perioada ianuarie-iunie 2019, în Polonia cu 47%, iar în Cehia şi Slovacia cu 24%, potrivit raportării semestriale a companiei.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!