Concertul a început cu o surpriză din partea muzicienilor, aceasta fiind un flashmob ingenios. Unul câte unul, muzicienii au mers pe alee și s-au îndreptat către scenă interpretând o secvență din piesa „Dans Ungar” de Johannes Brahms. Managerul proiectului, Andriano Marian, alături de echipă au povestit care este esența expediției muzicale, dar și despre mesajul aventurilor muzicale. Organizatorul a trecut în revistă fiecare concert din acest an, vizionând împreună cu publicul și producțiile video produse după fiecare eveniment. Timp de 10 zile au fost susținute 10 concerte cu 10 subiecte diverse și au fost parcurse peste 2000 km.

„Ideea proiectului a venit din câteva discuții cu 2 prieteni creativi și am decis să o numim drept expediție muzicală. Scopul acesteia este simplu și presupune aducerea muzicii de calitate acolo unde ea nu este sau să o aducem la oamenii ce nu au oportunitatea de a o asculta. În cadrul proiectului, muzica este o platformă prin care vorbim despre anumite subiecte și persoane care merită să fie valorificați și susținuți”, dezvăluie dirijorul Moldovan National Youth Orchestra.


„De trei ani suntem alături de Moldovan National Youth Orchestra în călătoria lor muzicală prin țară. Am trăit 10 zile intense alături de oameni talentați cu care am adus muzica în 10 localități din țară, de la Nord la Sud și de la Est la Vest. Mă bucur că am reușit prin muzică să aducem în prim-plan subiecte sociale de importanță, pentru că noi, la Kaufland, credem că implicarea face diferența. Expediția „La La Play” înseamnă toate aceste lucruri alături de experiențe unice, noi cunoștințe și emoții trăite intens. Pe 8 septembrie, ne vom revedea cu acești tineri talentați în cadrul Festivalului „Bucurie în Mișcare”, a menționat Anna Katharina Scheidereiter, manager CSR Kaufland România și Republica Moldova. 

Stadela Pieronala „Eugen Doga” a fost arhiplină de persoane dornice de muzică bună, comunicare plină de căldură și o clipă de relaxare în beanbag-urile din cadrul evenimentului. Muzicienii La La Play au interpretat peste 20 de piese de diverse genuri muzicale, începând cu muzică clasică, până la cea electronică în variantă instrumentală. Printre melodiile audiate pot și regăsite „Ciuleandra”, „Billie Jean” (Michael Jackson), „Badiniere” (Johann Sebastian Bach) și altele. 

A treia ediție a aventurii muzicale, cu genericul „Vara nu dorm” , a cuprins 10 concerte în 10 locații la nivel național traversând mai mult de 2000km. În prezent, expediția muzicală a parcurs în cele trei ediții aproape 6000 km în 3 țări (România, Moldova și Ucraina), în cadrul cărora au fost susținute 34 de concerte ce au pus în valoare 34 de subiecte în locații inedite.


Partener General: Kaufland Moldova #implicareafacediferenta  #kauflandmoldova
Producători: Moldovan National Youth Orchestra și KINO

Facebook MNYOrchestra și Instagram MNYOrchestra

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!