Un cumpărător și-a făcut dreptate după ce a fost nedreptățit într-un supermarket din capitală

Un cumpărător și-a făcut dreptate după ce a fost nedreptățit într-un supermarket din capitală

Un consumator din Chișinău și-a făcut dreptate după ce a observat că prețul afișat pe bonul de casă nu corespunde cu prețul la raft. Bărbatul intenționa să cumpere un kilogram de portocale cu 16 lei/kg, dar la casă i s-a cerut cu 11 lei mai mult. Observând neconcordanţele între preţul de pe etichetă şi cel din bonul de casă, consumatorul indignat a cerut să i se restituie diferența de preț pentru cele trei portocale cumpărate. 

Pentru că la o diferență de cinci minute supermarketul comercializa aceleași portocale deja la prețul de 21,8 pentru un kilogram, consumatorul a apelat la Linia fierbinte a Centrului de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru și a solicitat să fie avertizat agentul economic și autoritățile publice responsabile în vederea sancționării supermarketului și neadmiterii unor asemenea cazuri.

Reclamația consumatorului a fost confirmată după ce specialiștii de la Centrul de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru au adresat o sesizare către Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor, care au efectuat un control inopinat la supermarketul vizat. În urma controlului s-a depistat că portocale originare din Turcia aveau la data respectivă prețul de vânzare de 16,0 lei și nu 21,80 lei cum a fost afișat la casa de marcat.

Publicitate

Respectiv, pentru cantitatea procurată de 1,2 kg, consumatorul a achitat suplimentar 6,5 lei. Ulterior, pe numele managerului a fost întocmit un proces-verbal de constatare a încălcării cerințelor de producere, depozitare, punerea pe piață și comercializarea produselor.Administrația magazinuluia recunoscut încălcarea comisă și a fost de acord să restituie suma achitată suplimentar de către consumator pentru procurarea unui 1,2 kg de portocale.

Pentru evitarea unor astfel de situații, Centrul de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru le recomandă tuturor consumatorilor să fie informați corect și precis despre produsele și serviciile pe care le achiziționează.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal