„Ministerul nu dispunea la acea dată de calculele sale preventive și a promis că la ședința următoare din 12 septembrie 2019 ni le va prezenta. Ministerul a fost informat că tărăgănarea examinării chestiunii legate de tarif, precum și nepublicarea indicilor care stau la baza calculului este interpretată de către transportatori ca o nouă tentativă de a ne minți, asemeni ”negocierilor” din 2013 cu privire la executarea unei hotărâri judiciare prin care ministerul a fost obligat să aplice tariful de 58 bani per pasager/km. Deaceea am solicitat ca la ședința următoare presa să fie informată despre poziția ministerului față de chestiunea legată de tarif și să-i fie asigurat accesul la discușiile dintre transportatori și minister. Mai jos prezentăm indicii de bază care au stat la baza calculelor din 2013 și 2019”, a declarat 
Președintele Consiliului APOTA, Oleg ALEXA, prin intermediul unui comunicat de presă.

AGORA amintește că pe 20 august șoferii, membri ai Asociației Patronale a Operatorilor de Transport Auto au transmis un demers în acest sens ministrului Economiei, Vadim Brînzan

În anul 2012 tarifele au fost majorate de la 0,36 la 0,48 bani/kilometru. De atunci alte ajustări de tarif nu s-au făcut, deși carburanții s-au scumpit, la fel și cheltuielile de întreținere. 

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!