Chiar și așa, PRIME TV are cea mai scumpă ofertă pe piața publicitară electorală.
La posturile de televiziune Canal 2 și Canal 3, tariful pentru un minut de publicitate în campania electorală precedentă a fost de 1.500 de euro per/minut, iar pentru campania din octombrie curent Canal 2 a stabilit un tarif de 1.000 de euro, iar Canal 3 – de 500 de euro per minut.
Și la televiziunile afiliate lui Ilan Șor prețurile s-au redus. Un minut de publicitate la Televiziunea Centrală, care costa 1.500 de euro în campania electorală din februarie, va avea acum un preț de 500 de euro. Aceeași sursă notează că Orhei TV solicită în prezent 500 de euro per minut, și nu 1000 de euro, ca în campania trecută.
Televiziunile afiliate socialiștilor, NTV Moldova și Exclusiv TV, nu și-au modificat tarifele, acestea rămânând la 500 de euro per minut. Postul de televiziune Accent TV cere 75 de euro pentru un minut, față de 50 de euro în campania electorală precedentă.
Tot 1000 de euro pentru un minut de publicitate solicită și posturile de televiziune – CTC Mega și Familia Domashniy.
Postul public Moldova 1 a anunțat un tarif de 900 de euro, PRO TV Chișinău – 840 de euro, Jurnal TV - 400 de euro, iar TV 8 – 500 de euro per minut de publicitate electorală.
Potrivit Codului electoral, plata pentru timpii de antenă acordaţi concurenţilor electorali nu poate depăşi taxa încasată în mod obişnuit pentru publicitatea comercială.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.