*Acest material este sponsorizat

Cine a promovat cel mai bine Moldova ca destinație turistică în cadrul concursului #Hailamineacasă? (FOTO)

Cine a promovat cel mai bine Moldova ca destinație turistică în cadrul concursului #Hailamineacasă? (FOTO)

În perioada 1 august - 10 septembrie 2019, diaspora moldovenească a participat la campania „HAI LA MINE ACASĂ” și a invitat prietenii de peste hotarele țării să viziteze Republica Moldova. Aceasta îndeamnă moldovenii să-și cunoască țara, să o exploreze, pentru a putea, ulterior, să o promoveze printre prietenii lor, invitându-i în ospeție, așa cum sună și sloganul turistic al țării #FiiOaspeteleNostru.  

Participanții la campanie au fost îndemnați să-și împărtășească experiențele prin video-uri și fotografii pe rețelele de socializare Facebook și Instagram, utilizând hashtag-urile #hailamineacasa și #beourguest.

În puțin peste o lună, în cadrul campaniei s-au generat peste 600 de poze și videoclipuri, iar ambasadorii acesteia - Nata Albot, Mișa Turcanu și Adrian Ursu au oferit zeci de sfaturi și recomandări de experiențe turistice în Moldova, care au adus campania la peste 300 mii de interacțiuni directe. Mai multe instituții media locale s-au aliniat campaniei și au publicat articole despre program și destinațiile turistice.

Juriul, format din ambasadorii campaniei, reprezentanții Asociației Națională de Turism Receptor și Intern și ai Proiectului de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK aid, au ales 12 cei mai creativi, activi și pasionați participanți, care vor fi premiați cu cadouri cu logo-ul Moldovei, „Pomul Vieții”, vinuri legendare și noi experiențe.

Marea câștigătoare a fost desemnată Olga Bostan, care a primit premiul mare: un weekend pentru 2 persoane la orice vinărie din țară* cu cazare, activități turistice și mese incluse. Vedeți mai jos filmulețul ei.

Olga locuiește la moment în Olanda și în august a invitat doi prieteni pentru a vizita Moldova natală: belarusul Ilya și italianul Matia. Aventurile lor în Moldova au început cu un master-class în pregătirea colțunașilor cu cartofi, ghidat de mama Olgai, mâncatul fructelor din gradina bunicii, degustări de băuturi tradiționale. Apoi a urmat o vizită în Gagauzia, la Vinăria Comrat, explorarea Transnistriei, și, la încheiere, o plimbare cu kayak-ul pe râul Nistru. Din mărturiile oaspeților nu a fost loc pentru plictiseală în agenda turistică oferită de câștigătoarea campaniei.


Diana Lazăr, vice director, Proiectul de Competitivitate din Moldova al USAID, Guvernul Suediei și UK aid: „Rezultatele campaniei au depășit așteptările noastre, demonstrând o participare activă a cetățenilor din diasporă în promovarea țării noastre ca destinație turistică. Rolul pe care îl joacă acești ambasadori în promovarea potențialului turistic emergent al Moldovei ne-a convins să continuăm această campanie și în cadrul Zilei Naționale a Vinului, un eveniment emblematic pentru Moldova.”

Emilian Dzugas, Președinte ANTRIM: „Această campanie s-a dovedit a fi un succes al parteneriatul civic dintre sectorul de turism, formatorii de opinie, diasporă și autorități. Rolul Poliției de Frontieră în informarea diasporei și a turiștilor străini despre destinațiile turistice din Moldova a fost unul substanțial, contribuind la sporirea vizibilității acestei campanii. Pe viitor, ne propunem să diversificăm ghidul turistic, disponibil acum în versiunile română, rusă și engleză, și în alte limbi, îl vom promova on-line pentru a atrage și a facilita accesul turiștilor la informații despre atracțiile turistice din Moldova.”

Alți 11 participanți, autorii celor mai interesante postări, vor primi seturi-cadou: Elena Trifan, Tatiana Vârlan, Daria, Natalia Chicu, Marina Cebanu, Liudelu, Catalina Albu, Loredana Gamurari, Balatel Elana, Simion Croitoru.

Mulțumim tuturor participanților pentru promovarea Moldovei în străinătate și vă invităm să explorați postările acestora prin căutarea hashtag-ului #hailamineacasa.

Campania „Hai la mine acasă!” este o completare a campaniei internaționale de promovare a Republicii Moldova ca destinație turistică „Be Our Guest”/„Fii Oaspetele Nostru”, realizate sub egida brandului național turistic „Pomul Vieții”, fiind inițiată de Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM), în colaborare cu Poliția de Frontieră, cu sprijinul partenerului strategic al industriei de turism, Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK aid.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Circa 58 milioane de lei vor fi oferiți din bugetul statului pentru pentru dezvoltarea proiectelor în localitățile rurale

Circa 58 milioane de lei vor fi oferiți din bugetul statului pentru pentru dezvoltarea proiectelor în localitățile rurale

Podcastul „Bilet în Parlament”: „Alo, angajați? Da, ne angajăm răspunderea!” Ce se întâmplă zilele astea în Parlament și de ce asta seamănă cu telefonul stricat?

Podcastul „Bilet în Parlament”: „Alo, angajați? Da, ne angajăm răspunderea!” Ce se întâmplă zilele astea în Parlament și de ce asta seamănă cu telefonul stricat?

Pandemia a blocat un bărbat din Estonia într-un aeroport timp de trei luni de zile

Pandemia a blocat un bărbat din Estonia într-un aeroport timp de trei luni de zile

Advertoriale
Ramona Ziemann a ales cariera în IT: „Suntem toți egali, iar șansele de a crește, de a fi avansat, de a crește profesional – sunt egale pentru fiecare”

Ramona Ziemann a ales cariera în IT: „Suntem toți egali, iar șansele de a crește, de a fi avansat, de a crește profesional – sunt egale pentru fiecare”

Julien Ducarroz, Director General Orange Moldova, este noul CEO Orange Polonia

Julien Ducarroz, Director General Orange Moldova, este noul CEO Orange Polonia

Transferurile rapide de la Victoriabank îți aduc premii bănești

Transferurile rapide de la Victoriabank îți aduc premii bănești

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: „Alo, angajați? Da, ne angajăm răspunderea!” Ce se întâmplă zilele astea în Parlament și de ce asta seamănă cu telefonul stricat?
    Podcastul „Bilet în Parlament”: „Alo, angajați? Da, ne angajăm răspunderea!” Ce se întâmplă zilele astea în Parlament și de ce asta seamănă cu telefonul stricat?
  • Oameni ca tine: Inna Polișciuc, tânăra care își petrece viața în căutarea cadrului perfect (FOTO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament” cu Vladimir Voronin: Cine-i Ceburașka, paznic la harbuzărie și ce crede ex-președintele despre tușonka de la Condrița (AUDIO)
  • Oameni ca tine: A transformat dragostea pentru gătit în artă. Povestea Tatianei Raețcaia, tânăra care a înnebunit bucureștenii cu gustul deliciilor moldovenești (VIDEO, FOTO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Enciclopedia „Vreau să știu partidele” și de ce alegerea unei denumiri de formațiune seamănă cu un joc de păcănele (AUDIO)
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Alex Iordache, despre Nudurile pe covorul moldovenesc: „Nu m-am așteptat ca nuditatea să...
  • „Gladiatorul”, de nerecunoscut în 2020. Actorul a trecut printr-o transformare drastică...
Cele mai populare
  • 1
    CNAS vine cu precizări pentru doritorii de a-și reexamina pensiile
  • 2
    Explozie în sectorul Botanica. O persoană a decedat, iar alta a fost rănită (FOTO)
  • 3
    Oleg Țulea: „Sunt gata în orice clipă să plec. Instabilitatea politică devine o problemă gravă”
  • 4
    Nou-născut, găsit în viță de vie. Mama bebelușului a fost identificată de poliție (FOTO)
Autentificare