Detalii despre metoda de voting la concursul NOTORIUM și cum va fi asigurată transparența

Detalii despre metoda de voting la concursul NOTORIUM și cum va fi asigurată transparența

Pentru ediția curentă a concursului NOTORIUM s-a decis introducerea unui sistem nou de voting, pentru prima dată utilizat în Moldova. Inițial, competiția a utilizat sisteme de voting care se foloseau pe larg în Moldova - pe baza adreselor IP, pe baza votingului prin SMS și altele, însă acestea aveau neajunsurile lor. Iată cum va fi în acest an. 

Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART în calitate de organizator a Concursului Național al Mărcilor Recunoscute NOTORIUM, an de an, modifică sistemul de voting, pentru a asigura transparența și corectitudinea față de participanți.

  1. A fost exclus SMS voting-ul.
  2. A fost introdusă înregistrarea pe site-ul www.notorium.md pentru utilizatori, pe baza profilurilor active de pe Facebook, confirmată cu adresa de email proprie cu link de activare. Timpul de înregistrare fiind de maxim un minut.
  3. Acces la voting au doar utilizatorii cu IP-uri din Moldova, cei care de facto cumpără produsele și serviciile mărcilor prezente pe piața din Moldova.
  4. Fiecare vot acordat, are la baza sa, autentificarea utilizatorului pe baza profilului de Facebook a acestuia, astfel evitându-se trucarea voturilor.

„Avem încrederea că acest sistem de voting va fi apreciat de participanții din Concurs și de către utilizatorii care votează cele mai preferate mărci și totodată va asigura acel vot corect și transparent pe care și-l doresc toți”, spun reprezentanții competiției brandurilor.

Publicitate

„Agenților economici le recomandăm să participe activ în concurs, să îndemne clienții să-I voteze și să publice pe rețelele sociale informația respectivă, pentru obținerea unui rezultat mai bun, pentru că pe lîngă distincțiile oferite învingătorilor anii precedenți, avem și o inovație - dreptul exclusiv de utilizare a logo-ului «VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®» pentru creșterea vânzărilor, încrederii și loializarea clienților”, mai declară organizatorii NOTORIUM.Raportul final cu referire la probabilitatea de cumpărare și încrederea consumatorilor în produsele și serviciile ce vor purta acest logotip îl găsiți aici.

Avantajele participării în Concurs sunt aici.

PS. La Concurs pot participa atât producătorii și prestatorii de servicii locali, cât și distribuitorii din Moldova, care comercializează mărci internaționale, avantajul pentru aceștia fiind crearea unei imagini bune față de producătorul străin, creșterea vânzărilor, încrederii și loializarea clienților.

Pentru detalii accesați www.notorium.md, solicitați informații la: [email protected], de asemena la organizatorii evenimentului: +373.79.822.822, +373.60.00.70.50.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal