Agora.md și-a propus să devină un partener de încredere a oamenilor de afaceri, inclusiv în procesul de integrare a economiei Republicii Moldova în cea europeană.
Produsul este coordonat de către Victoria Dumbravă, editor-șef (inclusiv co-fondator), Dumitru Ciorici, director editorial al grupului, Tudor Darie, managing director Interakt. „Ne-am dezvoltat. De fapt, suntem într-o continuă creștere și dezvoltare. Aceasta și presupune schimbarea. Astăzi cu siguranță de Agora cunoaște mult mai multă lume decât acum un an. În decembrie 2014 pe Agora au intrat 165 de mii de persoane, care au accesat cca 700 de mii de pagini de știri. Cu toate acestea, principala realizare nu sunt datele statistice, ci faptul că în primul an de lansare am reușit să ne impunem pe nișa presei economice online”, declară Victoria Dumbravă într-un interviul pentru revista BusinessClass.
Rezultate de audiență
Timp de 1 an Agora și-a făcut auzită vocea pe piața media. Proiectul a înregistrat date de audiență notabile, ajungând de la 0 la cca 165 de mii cititori unici la sfârșitul lunii decembrie 2014, altfel spus - timp de doar 8 luni de zile.
Cititori premium
Potrivit datelor de audiență Gemius, Agora.md înregistrează o audiență premium. Astfel, potrivit informațiilor, la indicatorul „venituri de peste 12 mii de lei", cea mai bună afinitate o are Agora, urmat de site-urile ria.ru și UNIMEDIA. La capitolul "educație (masterat / doctorat)", site-urile care ocupă primele 3 poziții sunt Agora, UNIMEDIA și înprofunzime.md. (detalii)
Cine suntem?
Interakt îşi propune să devină cea mai competitivă companie din Republica Moldova în domeniul new-media. În acest sens, compania lansează şi dezvoltă produse new-media, care tind să fie lideri pe segmentul lor de piaţă. Interakt deţine AGORA, site-ul de evenimente AGENDA.md, revista online pentru femei PentruEA.md. Compania Interakt este deținută de către Sergiu și Vasile Galușca, Dumitru Ciorici și Tudor Darie.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.