
„Am ales să punem accentul pe publicitatea pe panouri, pentru că la TV e mai scump”. Ceban vine cu un răspuns la acuzațiile lui Chirtoacă
Candidatul socialiștilor la fotoliul de primar al Chișinăului, Ion Ceban, spune că a ales să-și promoveze imaginea pe panourile din oraș, aceasta fiind o alternativă mai ieftină publicității TV. Totodată, Ceban afirmă că cheltuielile din campania electorală se declară treptat. Reacția vine după ce Dorin Chirtoacă l-a acuzat pe socialist că ar fi cheltuit în perioada electorală sume ce depășesc cele 52 mii de lei declarate anterior.
・
„Am ales să punem accentul pe publicitatea pe panouri, deoarece în această campanie există un plafon strict de cîți bani pot fi cheltuiți. Eu am ales această formă de publicitate pentru că la TV, de exemplu, publicitatea este mult mai scumpă.
Raportarea cheltuielilor se face etapizat în rate și nu așa cum unii interpretează. Toate rapoartele sunt publice, nu avem ce ascunde. Puteți oricînd să vă documentați în acest sens. Marea majoritate a contracandidaților mei aleg să inventeze subiecte de comunicare publică în loc să vorbească despre programe și idei concrete pe care le-ar avea să le ofere locuitorilor municipiului Chișinău”, a spus în replică socialistul Ion Ceban.
Amintim că luni Partidul Liberal a depus contestații la CECEM Chișinău și Comisia Electorală Centrală cerând să fie exclus din cursa electorală, candidatul Partidului Socialiștilor din Moldova, Ion Ceban. Motivul nemulțumirii ar fi faptul că candidatul socialist nu și-ar fi declarat în totalitate sumele cheltuite în campania electorală și că acesta ar fi împăienjenit orașul cu panouri electorale.