*Acest material este sponsorizat

7 ani în care Bismobil face oamenii fericiți! Pentru tine cum arată bucătăria perfectă?

7 ani în care Bismobil face oamenii fericiți! Pentru tine cum arată bucătăria perfectă?



De 7 ani, compania Bismobil Kitchen își îndeplinește misiunea pentru care zi de zi muncește o echipă întreagă de specialiști. „Misiunea de a face cât mai mulți oameni fericiți, pentru plăcerea de a găti acasă și pentru plăcerea echipei Bismobil Kitchen de lucra acasă” - anume astfel sună misiunea companiei care se alimentează din bucuria zilnică a clienților.

„Avem planuri mari, avem multe de învățat și de experimentat - cert este că doar cu gând bun pentru toți cei care ne susțin, cu perseverență și îngăduință vom reuși”, ne spune directorul și fondatorul Bismobil Kitchen, Mihail Saran.

Ultimii ani, cei mai prodigioși

Bismobil Kitchen este o companie producătoare de mobilier pentru bucătărie cu o experiența de 7 ani în domeniu, fondată pe 10 octombrie 2012. Ultimii 3 ani au fost cu adevărat prodigioși, în contextul lansării unui plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirmă și reperează strategia aplicată, dar și necesitatea adaptării și dezvoltării continue. Ei și-au propus să facă față noilor tendințe, solicitărilor și noilor metode de interacțiuni atât dintre domeniile de business cât și cu clienții.

Astfel, au fost implementate strategii de optimizare a prețului, de instruire a personalului, au fost impuse standarde pentru oferirea nu doar a unui produs competitiv, dar și un Service Experience la cele mai înalte cote.

Toate cifrele companiei sunt în continuă creștere

Cifrele pentru anul 2018 și din prima jumătate a anului 2019 vorbesc de la sine: au fost realizate 306 bucătării în 2018 și peste 350 în ianuarie-septembrie 2019, toate fiind proiecte individuale. Aceasta presupune un merit și un efort consecvent din partea echipei. Rezultatele însă sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din RM. „Au fost mărite spațiile expoziționale de trei ori, echipa sa mărit de câteva ori, astăzi suntem peste 75 de membri implicați direct. Taxele plătite de companie pentru 2018 au constituit peste 1.185 000 mil lei, ceia ce ne poziționează ca o companie social responsabilă. Indexul de calitate a produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97 %, reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen la toate etapele de producere. Mai mult, feedback-urile de la clienți sunt un indicator care ne recomandă îmbucurător pentru noi inclusiv pentru calitatea serviciilor”, menționează reprezentanții companiei.

Totodată gradul de recomandare dar și de recunoaștere a brandului în 2019, îmbucurător și esențial, influențează volumul de lucru al companiei. Compania dezvoltă o strategie de pe termen lung, astfel cota profitului reinvestit constituie peste 90 la sută din profit.

Orientați către cel mai bun Client Service

O atenție deosebită se acordă experienței clienților. Client Experience înseamnă că, pe lângă consultația profesionistă la toate etapele: modul de vizualizare / percepere a mostrelor și a realizării proiectul propriu, clienții Bismobil Kitchen sunt notificați, spre exemplu, la toate etapele realizării proiectului. Aceștia sunt informați în mod automat, de fiecare dată când proiectul trece la următoarea fază de realizare, producere sau livrare sau montare. Acest aspect este indispensabil în era digitală, când tehnologiile și informația sunt absolut vitale. Pentru aceasta, compania investește constant în traininguri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte folow-up până la infotainment, totul orientat către Best Client Service.

Mai aproape de oameni

„Ținem să reiterăm aspirațiile companiei de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobilei și, incontestabil, atunci când vine vorba de mobilier de bucătărie. Astfel am lansat o nouă strategie: ,,Mai aproape de oameni”. Aceasta presupune inclusiv factorul geografic, dar și menținerea unor prețuri competitive, o calitate înaltă, servicii profesioniste și un mediu plăcut”, mai spune Mihail Saran, director. 

„În pofida multor provocări și dificultăți, comune pieței noastre, reușim să le depășim prin politici interne, spre exemplu felexibilitatea de plată pentru clienți sau lansarea manifestului „PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ”, prin care încercăm să antrenăm/menținem angajații și desigur să le oferim condiții de lucru și dezvoltare motivante”, mai spune sursa citată.

Plăcerea de a găti acasă 

Bismobil Kitchen planifică să implementeze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii și să persevereze prodigios în realizarea mobilierului de calitate, cu prețuri accesibile și experiențe plăcute oferite clienților. „Noi lucrăm PENTRU PLĂCEREA DE A GĂTI ACASĂ și de a face cât mai mulți oameni fericiți!”, notează echipa Bismobil Kitchen.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Amânările se țin în lanț și la Chișinău! O nouă ședință din dosarul Șor, transferată pe altă dată. Care este motivul

Amânările se țin în lanț și la Chișinău! O nouă ședință din dosarul Șor, transferată pe altă dată. Care este motivul

E oficial: Boris Marcoci este candidatul PAS la alegerile locale din Bălți

E oficial: Boris Marcoci este candidatul PAS la alegerile locale din Bălți

La toaletă, doar cu certificatul de vaccinare. Olanda introduce o nouă restricție anti-COVID-19

La toaletă, doar cu certificatul de vaccinare. Olanda introduce o nouă restricție anti-COVID-19

Advertoriale
MAIB - „Leader in Card Performance 2021”, potrivit Mastercard

MAIB - „Leader in Card Performance 2021”, potrivit Mastercard

Infrastructură modernă de cartier, grație unui parteneriat dintre Inamstro și Primăria Municipiului Iași

Infrastructură modernă de cartier, grație unui parteneriat dintre Inamstro și Primăria Municipiului Iași

Mastercard a acordat FinComBank S.A distincția „Leader in Moneysend: Clickpay.md” pentru leadership în domeniul transferurilor bănești

Mastercard a acordat FinComBank S.A distincția „Leader in Moneysend: Clickpay.md” pentru leadership în domeniul transferurilor bănești

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Scandal într-un troleibuz din capitală: Un tânăr a fost dat afară după ce a refuzat să-și pună masca de protecție (VIDEO)
  • 2
    Veaceslav Platon a depus o plângere pe numele Maiei Sandu la Consiliul pentru Combaterea Discriminării din România. Acesta spune că i s-ar fi încălcat dreptul la demnitate (DOC)
  • 3
    Decizie CtEDO: Alexander Litvinenko, spionul otrăvit cu poloniu, a fost asasinat de agenți ai Federației Ruse
  • 4
    Pfizer/BioNTech anunță că vaccinul său împotriva COVID-19 este sigur pentru a fi administrat copiilor cu vârste de 5 – 11 ani
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.