Anii 2000 amintesc de o perioadă în care locuitorii orașului nu se puteau bucura de un portofoliu vast de produse sau chiar de locuri de muncă. Primul magazin Linella, unul modest în comparație cu cele care împănzesc astăzi orașul și întreaga țară, a venit să schimbe încet, dar sigur situația de atunci. A fost o oportunitate pentru mulți de a se angaja și a face parte dintr-o echipă mică, dar ambițioasă. Puțini știu însă despre procesele operaționale ce stau în spatele produselor frumos aranjate pe rafturi sau a fructelor și legumelor proaspete


Astăzi, rețeaua Linella este casa a 3000 de angajați, datorită cărora clienții se pot bucura de un sortiment variat de produse, dar și de o atmosferă familiară. Acestea sunt obiectivele noastre și pentru cele 10 magazine Linella, care vor fi inaugurate până la sfărșitul anului curent, ajungând la frumosul număr de 100, crescând astfel rețeaua celui mai mare retailer din Moldova. „Totul a pornit din necesitate, după care a crescut în ceva mai mult, mai mult decât un business - o comunitate de oameni care lucrează împreună, trăiesc împreună, sărbătoresc împreună. Lucrând la Linella îți poți întâlni zilnic vecinii sau prietenii care trec seara după provizii. În raioanele mai mici, ajungi să cunoști programul fiecăruia, chiar și preferințele culinare. Te saluți ca printre vecini, de fapt - asta și este misiunea noastră, să fim cât mai aproape de consumatori, ca într-o familie”, recunoaște Mirela Senatov, Director HR. 

Magazinele Linella au fost gândite nu doar pentru a acoperi necesitățile zilnice – ci și pentru a îți îmbogăți masa de sărbători, de a-ți aduce cele mai proaspete ingrediente pentru masa de prânz și pentru te ajuta să creezi atmosfera ideală pentru micul dejun împreună cu familia sau pentru masa de seară petrecută împreună cu cei dragi. Dorința brandului este să fie prima alegere a clienţilor în materie de produse autohtone, mâncare tradiţională moldovenească, produse fresh, toate oferite într-un mediu cât mai prietenos şi plăcut. Prin investiţii permanente în tehnologii performante, Linella continuă să se orienteze spre calitate, diversitate, servire calitativă şi preţuri avantajoase. Totodată, ne orientăm către deschiderea şi dezvoltarea de noi magazine, pentru a oferi clienţilor noștri o experienţă de cumpărături cât mai plăcută și cât mai aproape de casă.

Sunt 18 ani de când am deschis primul magazin Linella și, iată, deja ne pregătim să-l deschidem anul acesta pe cel cu numărul 100. Pe parcursul dezvoltării noastre am avut parte de multe întâmplări în drumul spre titlul de cea mai mare rețea națională din Republica Moldova. Aceste întâmplări ne-au ajutat să creștem și să înțelegem că obstacolele sunt doar niște provocări pe care le putem depăși prin implicarea, încrederea și pasiunea întregii noastre echipe”, spune Director General Igor Calcîi.

De-a lungul celor 18 ani, Linella a lărgit sortimentul și a încheiat parteneriate de succes cu peste 550 de furnizori locali și internaționali. A experimentat ca să afle ce îi mulțumește pe clienți, a importat produse noi pentru Moldova, creând oportunități atât pentru producătorii locali cât și pentru cei de pe piața internațională . Astfel rețeaua de magazine Linella a crescut odată cu comunitatea din jurul său. „În luna octombrie, sărbătorim 18 ani de la deschiderea primului magazin Linella iar acest fapt îl datorăm în primul rând celor care ne-au fost alături pe parcursul acestor ani – vizitatorilor noștri, furnizorilor noștri, cât și tutoror autorităților și locuitorilor din regiuni, care ne-au primit cu brațele deschise. Faptul că am ajuns la „majorat” ne oferă un motiv în plus să le mulțumim tuturor cu reduceri speciale și promoții”, spune Director Comercial Maria Movileanu.

Gamele de produse disponibile în magazinele Linella sunt gândite, astfel încât, fiecare să găsească cele necesare după nevoile, gustul și preferințele lui. Alături de încurajarea producătorilor locali, Linella a dezvoltat propriile mărci adresate unor segmente variate de cumpărători. Astfel, dincolo de deja mult îndrăgitul brand O!Preț mic!, Linella va aduce pe piața din Republica Moldova alte două linii de produse: Bun Străbun, produse tradiționale moldovenești, realizate după rețete vechi naționale și relansarea mărcii Linella, gamă de produse pentru cei care își doresc un echilibru economic pe axa calitate-preț.

Pentru a sărbători momentul și a mulțumi clienților pentru loialitate, începând cu data de 17 Octombrie, Linella a pregătit o campanie promoțională care se va desfășura până în luna Decembrie în toate magazinele din țară. Pe parcursul campaniei, clienții se pot bucura de numeroase produse cu prețuri promoționale, surprize în timpul cumpărăturilor și diverse evenimente speciale.

Pe lângă acestea, cu ocazia împlinirii a 18 ani împreună cu Linella, va fi dat startul unui proiect culinar ce va cuprinde 18 rețete tradiționale. Acest proiect va celebra bucatele tradiționale cu care ne mândrim. „Linella este o rețea 100% națională, iar acest proiect a luat naștere din pasiunea noastră pentru gusturile și deliciile autentice moldovenești, cu scopul de a reînvia bucătăria tradițională, așa cum se făcea pe vremuri.” , spune Director Marketing Dragan Mihaela.

Autorii proiectului au cutreierat țara și au cules cele mai gustoase 18 rețete culinare tradiționale, pentru ca toți să poată găti după „rețeta bunicii” și să-și surprindă prietenii cu gustul autentic de acasă, indiferent unde s-ar afla. Rețetele se vor publica săptămânal, în fiecare zi de  vineri, începând cu data de 11 octombrie pe paginile sociale ale Linella: FacebookOK.ru și canalul de Youtube

Fiind cea mai mare rețea de magazine din țară, Linella este mereu alături de clienții săi și își propune să fie de 100 de ori mai aproape de consumatori prin susținerea continuă și dezvoltarea socială a țării prin acțiuni, evenimente caritabile în parteneriat cu diverse ONG-uri, dar și prin sprijinul acordat producătorilor locali și regionali, aducând pe rafturi produsele cele mai îndrăgite de către moldoveni, de 18 ani încoace. 

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.