Astfel, topul partidelor cu cele mai mari cheltuieli în campania electorală este condus de PSRM cu 4,97 milioane de lei. Cei mai mulți bani au mers pentru publicitate și evenimente electorale. Este de menționat că partidul indică că are banii pentru campania electorală din mijloace financiare proprii. Pentru publicitatea TV, partidul a cheltuit 1,5 milioane lei, iar pentru panouri publicitare aproximativ 440 mii de lei. 

Pe locul doi este Partidul Nostru cu un total al cheltuielilor de 4,6 milioane de lei. Din acești bani, 3,17 milioane au mers pentru publicitate. Partidul indică drept sursă a veniturilor, donații ale persoanelor fizice din țară -4,5 milioane, iar restul ar fi mijloace proprii.

Pe locul trei este Partidul ȘOR care a cheltuit în această campanie 4,13 milioane de lei. 3,2 milioane au mers pentru publicitate. În raportul financiar este indicat ca sursă de venit a acestor bani - donații ale persoanelor fizice.

Pe locul patru se situează PDM. Partidul a cheltuit în campania electorală de până acum 2,92 milioane de lei. La fel ca colegii din celelalte partide, democrații au dat cei mai mulți bani pentru publicitate - 0,33 milioane lei și 0,91 milioane lei pentru materiale promoționale. PDM declară drept sursă a veniturilor, mijloacele financiare proprii.

În același top se include și Blocul ACUM. Pentru această campanie Blocul a cheltuit 2,42 milioane de lei. Jumătate din fondurile bănești au fost date pentru publicitate, iar o parte a 1/4 a mers pentru evenimente electorale.

Este de menționat că în această campanie electorală Partidul Politic Mișcarea Populară Antimafie a înregistrat cele mai mici cheltuieli, cu un total de 1765 de lei. În raport este specificat că acești fani au fost cheltuiși pentru evenimente.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!