A doua ediție din acest sezon a evenimentelor marca Victoriabank Club este intitulat „Crește-ți afacerea! De la buget la vânzări online”. Evenimentul este dedicat tuturor antreprenorilor, managerilor/directorilor de marketing și vânzări, începătorilor sau specialiștilor din domeniul marketingului.
Seminarul se va ține pe 31 octombrie, la hotelul Courtyard by Marriott, începând cu ora 15:00, iar invitatul special al serii este Călin Biriș. Sunt așteptați toți cei care au un produs sau serviciu excelent, însă nu au strategiile sau tacticile de marketing online corecte, au depus deja eforturi semnificative, dar cumva, rezultatele au întârziat să apară.
Călin Biriș este unul dintre cei mai apreciați experți în marketing online din România, cu peste 10 ani de experiență. În prezent este Senior Business Partner în agenția de Digital Loopaa Marcom, trainer și fondator al programului Online Mastery (curs online de Marketing Online de la A la Z), iar în trecut a fost Director de Marketing pentru 2 dintre cele mai mari platforme online românești: Trilulilu și Zonga.
Timp de 3 ore, participanții la eveniment vor afla cel puțin 4 lucruri:
- Cum să-ți pui bazele unui marketing online bine organizat și eficient;
- Care sunt principalele canale de publicitate și comunicare online și în ce ordine să le folosești pentru a avea maximul de impact și a-ți crește treptat afacerea;
- Exemple de bune practici în Marketing Online;
- Sfaturi utile de Social Media pentru un impact mai mare în comunicare
Evenimentul este absolut gratuit, însă necesită înscriere prealabilă. Doritorii să participe la curs se pot înscrie aici.
Victoriabank Club este o inițiativă BT Club, extinsă de Banca Transilvania în Republica Moldova. Programul de dezvoltare personală şi profesională este destinat antreprenorilor şi înseamnă traininguri, conferințe, consultanță şi networking. Proiectul a fost lansat în aprilie, a.c. și a reprezentat o premieră pentru Republica Moldova. Până acum, au avut loc 4 astfel de seminarii la care au fost abordate diverse subiecte precum: concepte financiare pentru manageri, strategii pentru o prezentare mai clară, mai convingătoare și mai captivantă a serviciilor, produselor și a companiei.
Evenimentele marca Victoriabank Club sunt organizate cu suportul BERD și a Guvernului Suediei.
Banca Transilvania şi Banca Europeană pentru Reconstrucție şi Dezvoltare sunt, din ianuarie 2018, acționari majoritari ai Victoriabank, deținând peste 70% din capitalul social al băncii. Ca obiectiv strategic principal, acestea și-au propus susținerea antreprenorilor şi economiei Republicii Moldova.
P.
P.
Vezi și aceste știri

Autorii din R. Moldova își vor putea traduce lucrările literare și științifice în străinătate cu suportul statului

Numărul beneficiarilor de ajutor pentru perioada rece anului va fi majorat. Crește și termenul procesării cererilor depuse
