Publicația Entrepreneur propune cinci reguli importante pentru antreprenori:
1. Platforme pentru a posta conținut. Distribuirea conținutului este unul dintre cel mai simplu mod de a dezvolta comunitatea unei întreprinderi. Cu cât mai multe platforme sociale de partajare cu atât mai benefic va fi pentru afacere.
2. Formarea unei echipe pentru lansarea campaniilor. Când vine vorba de abunite campanii on-line, este nevoie de o echipă specializată care va avea cel mai mare impact, ceea ce va crește calitatea față de competitori.
3. Paginile oficiale sunt acum un must-have pentru a crește vizibilitatea în mediul în-line. Prin personalizarea acestea la un public țintă, împreună cu apeluri specifice, pagina poate face mult mai eficient atingerea unor rate mai mari de vizitatori.
4. Introduceți sintagma Click aici pentru a promova schimbul de informații. Este bine pentru întreprinderi să solicite oamenilor de să distribuie anumite informații. Potențialul de distribuție va crește semnificativ în cazul în care publicul va face aceste distribuții.
5. Monitorizați și reacționați. Odată ce oamenii încep să vorbescă despre compania ta, cel mai bun mod de a activa în continuare este să indentifici aceste mențiuni și să răspunzi la fiecare dintre ele. În acest fel, se poate crea un grup oameni care să discute doar despre compania ta.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.