Pasagerul călătorea de la Madrid la Bruxelles.

Compania aeriană percepe clienţilor o taxă suplimentară pentru transportul la bord a oricărui alt obiect personal. Sacoşele mai mari pot necesita, de asemenea, o taxă pentru bagaje.

În hotărârea sa, Curtea Comercială a decis că suma plătită de femeie trebuie restituită cu dobândă.

Bagajul s-ar fi putut găsi cu uşurinţă locul în cabină, a spus judecătorul. Aceasta a decis nulitatea condiţiilor impuse de Ryanair şi a cerut eliminarea acesteia din termene şi condiţii.

Cu toate acestea, judecătorul nu a acordat şi o compensaţie, pentru că a considerat că întâmplarea nu a provocat suficient stres pasagerului nemulţumit.

Compania aeriană a spus că nu îşi va schimba politica. „Această hotărâre nu va afecta politica de bagaje a Ryanair, nici în trecut, nici în viitor, deoarece este un caz izolat care a interpretat greşit libertatea noastră comercială de a determina dimensiunea bagajelor", se arată într-un comunicat al companiei.

Hotărârea nu poate fi atacată cu apel.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!