*Acest material este sponsorizat

Cele mai cunoscute bloggerițe și influencere din Moldova au fost premiate la DIVA 2019 by Viorica Cosmetic

Cele mai cunoscute bloggerițe și influencere din Moldova au fost premiate la DIVA 2019 by Viorica Cosmetic

Bloggerițele și influencerele de top din țara noastră și-au dat întâlnire la cel mai stilat salon auto de la noi – Jaguar Land Rover, pentru un eveniment plin de alb și mov by Viorica-Cosmetic. Nu au lipsit de la eveniment voia bună, interactivitatea, gustările și vinul savuros, dar și muzica bună. Câștigătoarele în nominațiile DIVA 2019 au fost desemnate în urma unui votului online care s-a desfășurat pe site-ul diva2019.viorica.md.

Au fost alese pe sprânceană, votate de toți urmăritorii timp de câteva săptămâni și desemnate drept Digital Influencer Viorica Awards 2019, la fiecare dintre categorii. Cea mai mare companie de produse cosmetice din Republica Moldova a adunat la un loc cele mai influente bloggerițe din țară, marcând astfel notorietatea lor prin trofeele DIVA 2019.

Potrivit Mariei Bortă, directorul general al S.A. „Viorica-Cosmetic”, prin astfel de evenimente se vrea promovarea produsului autohton.  „Suntem la a doua ediție și prin acest mod ne dorim să promovăm nu doar produsul nostru care îl considerăm unul excelent, cât și persoanele atașate de produsele Viorica-Cosmetic. Vrem să demonstrăm tuturor că totuși în Moldova se poate, în Moldova este cu ce să faci și un produs bun și un eveniment frumos”, a spus Maria Bortă.

În cadrul evenimentului au fost premiați câștigătorii în următoarele categorii:
  • Best Young Mommy - Valeria Făinescu,
  • Best Lifestyle Blogger - Doina Danielean,
  • Best Food or Sport Blogger - Tatiana Koberidze,
  • Best Positive Bloggers - Ania Țapes,
  • Best Business and Motivation - Elena Ganciucova. 

Diana Munteanu, manager dezvoltare „Viorica-Cosmetic”, a menționat că nu a fost ușor de organizat un eveniment de o asemenea anvergură, însă echipa celei mai mari fabrici de cosmetice din țară a demonstrat că nimic nu este imposibil.

Vladislav Chirtoca, director marketing „Viorica-Cosmetic” a menționat că la eveniment au fost adunați cei mai influenți bloggeri din țară, care promovează valori adevărate precum, valorile maternității, ale familiei, ale cosmeticilor de calitate produse la noi, acasă, în Republica Moldova.

 

De titlul DIVA 2019 s-a învrednicit Doina Danielean, premiul principal fiind o apariție pe coperta revistei Brilliance. Premiul a fost înmânat de directorul de marketing Chirtoca Vladislav.

Blogging-ul este o profesie modernă care permite spectatorilor simpli să privească viața din diferite perspective, ce dezvoltă gândirea creativă și demonstrează clar că visele se nasc pentru a deveni realitate.

În Moldova această ocupație doar ia amploare, dar deja acum ni se deschide o nouă lume a tinerilor talentați, în spatele cărora stă viitorul țării noastre. De menționat că DIVA (Digital Influencer Viorica Awards) este un eveniment organizat pentru a doilea an consecutiv de „Viorica Cosmetic” și are drept scop aducerea în vizor a celor mai influente femei din blogosfera moldovenească.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Ungaria: Politica de plafonare a prețului la combustibil a dus la o penurie de carburanți în întreaga țară

Ungaria: Politica de plafonare a prețului la combustibil a dus la o penurie de carburanți în întreaga țară

Pentagonul ar fi modificat în secret sistemele HIMARS trimise Ucrainei, pentru a se asigura că nu vor lovi teritoriul Rusiei

Pentagonul ar fi modificat în secret sistemele HIMARS trimise Ucrainei, pentru a se asigura că nu vor lovi teritoriul Rusiei

Maia Sandu a susținut un discurs în cadrul Conferinței Internaționale Anticorupție de la Washington (VIDEO)

Maia Sandu a susținut un discurs în cadrul Conferinței Internaționale Anticorupție de la Washington (VIDEO)

Advertoriale
Cauți o companie unde să-ți faci stagiul de practică? Microinvest îți oferă 5 motive întemeiate să faci stagiul la ei

Cauți o companie unde să-ți faci stagiul de practică? Microinvest îți oferă 5 motive întemeiate să faci stagiul la ei

EXIMBANK — sponsorul de aur al Târgului Internațional de Caritate 2022

EXIMBANK — sponsorul de aur al Târgului Internațional de Caritate 2022

Ești în căutarea decorațiunilor de Crăciun? Vino la METRO, unde găsești tot de ce ai nevoie (FOTO)

Ești în căutarea decorațiunilor de Crăciun? Vino la METRO, unde găsești tot de ce ai nevoie (FOTO)

EMISIUNI
  • Prepare for Future | Adam Sigel, Viitorul industriei de gaming și al storytelling-ului
    Prepare for Future | Adam Sigel, Viitorul industriei de gaming și al storytelling-ului
  • DESCIFRAT| Strategia Securității Alimentare 2023-2030: Ce capacitate are R. Moldova să-și acopere necesarul de produse de bază, ce importăm și cum ne afectează crizele (VIDEO)
  • PROFESIONIȘTII| Pictor: „Artistul poate și trebuie să nu fie flămând și sărac” (VIDEO)
  • PROFESIONIȘTII | Activist civic: „Există stereotipurile că tot ce fac oamenii din ONG-uri, fac doar pentru bani. Acei oameni nu sunt activiști civici” (VIDEO)
  • Prepare for Future #11, Marcela Lefter - Viitorul energetic al Moldovei și al întregii planete
Cele mai populare
  • 1
    În R. Moldova s-a anunțat concurs pentru proiectarea şi construcţia unor noi centrale electrice
  • 2
    Alaiba propune modificări la Codul Muncii: Fără amenzi pentru antreprenorii care activează mai puțin de trei ani și fără evidența zilnică a orelor de muncă
  • 3
    „Cam generos, când cetățenii R. Moldova economisesc”. Expert în energetică: Transnistria e asigurată cu 100 de mil de m3 de gaze naturale pentru consum propriu
  • 4
    Atac cu dronă la un aerodrom din regiunea rusească Kursk, aproape de granița cu Ucraina (VIDEO)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.