Prin urmare, posturile afiliate democraților – Canal 2,  Canal 3 și Publika TV – au prezentat candidații în mod neutru, cu excepția lui Andrei Năstase, care a fost mediatizat negativ.

Socialistul Ion Ceban a fost favorizat de celelalte posturi TV monitorizate, potrivit CA. Acesta a beneficiat de cel mai mult spațiu de emisie la RTR Moldova.

De asemenea, NTV Moldova și Accent TV au reflectat într-o lumină pozitivă atât activitatea lui Ion Ceban, cât și a altor reprezentanți ai PSRM.  

Mai mult, în cazul Accent TV, „Ion Ceban a fost prezentat în toate subiectele ca un candidat care are planuri concrete pentru Chișinău, iar ceilalți candidați au fost prezentați sumar”, a menționat raportorul proiectului.

Din lipsă de cvorum, Consiliul Audiovizualului nu a purces la dezbaterea proiectului, iar reprezentații instituțiilor media nu s-au expus asupra celor constatate.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!