*Acest material este sponsorizat

O nouă identitate de brand pentru Victoriabank. Iată cum se va identifica de aici încolo instituția

O nouă identitate de brand pentru Victoriabank. Iată cum se va identifica de aici încolo instituția

Victoriabank, una dintre băncile de top din Moldova, are, începând de astăzi, o nouă identitate de brand. Lansarea vine odată cu aniversarea celor 30 de ani de activitate a băncii și marchează noua etapă din istoria sa: de creștere, cu o nouă imagine și cu noi planuri. Albastrul a căpătat mai multă lumină, iar noul logo este un drapel stilizat.

„V” care înseamnă lupta și victoria!

Noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului și maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică. Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală. În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania. Totodată, în acest an, Victoriabank împlinește frumoasa vârstă de 30 de ani, iar aniversările sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective și de a da start unei noi etape și noi alegem să începem o nouă etapă într-o haină nouă, mai modernă”, declară Victor Țurcan, Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.

Valorile de bază rămân aceleași 

„30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același”, declară Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.

 

Rebranding venit de peste Prut

Proiectul noii identități de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul echipei de branding din România - Brandient, companie specializată în consultanță strategică privind conceptualizarea identității designului de brand.

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 clienți activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice și 10 466 persoane juridice. Numărul angajaților băncii depășește 1 100 de persoane, cu o medie de vârstă de 34 de ani. Printre aceștia se numără și astăzi persoane angajate încă în primii ani de la fondare.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Ultimatum din partea Gazprom: „Dacă datoria nu va fi plătită, atunci vom sista livrările de gaz”

Ultimatum din partea Gazprom: „Dacă datoria nu va fi plătită, atunci vom sista livrările de gaz”

Familiile rămase fără casă în urma incendiului de la Buiucani vor primi cazare de la primărie

Familiile rămase fără casă în urma incendiului de la Buiucani vor primi cazare de la primărie

Energocom va achiziționa cinci milioane de metri cubi de gaze naturale

Energocom va achiziționa cinci milioane de metri cubi de gaze naturale

Advertoriale
Microinvest: “Nu avem locuri VIP pentru credite - suntem corecți și respectuoși cu fiecare”

Microinvest: “Nu avem locuri VIP pentru credite - suntem corecți și respectuoși cu fiecare”

Achită cu cardul Mastercard de la maib și câștigă bilete la meciul Sheriff Tiraspol - Real Madrid

Achită cu cardul Mastercard de la maib și câștigă bilete la meciul Sheriff Tiraspol - Real Madrid

Excelează în banking, dar și la alergări. Angajații maib, pe podiumul Chișinău International Marathon (FOTO)

Excelează în banking, dar și la alergări. Angajații maib, pe podiumul Chișinău International Marathon (FOTO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Presa rusă scrie pe surse că una din condițiile rușilor e achitarea de către Chișinău a unei datorii de 700 milioane de dolari
  • 2
    De ce Maia Sandu nu se întâlnește cu Vladimir Putin? Explicația prim-ministrei Natalia Gavriliță
  • 3
    Spînu, fără rezultate concrete în urma vizitei în Rusia: „Oferta propusă de Gazprom nu este în avantajul cetățenilor noștri”
  • 4
    Ucraina ne-ar putea oferi gaz pe datorie, în condițiile în care R. Moldova și Rusia nu vor ajunge la un numitor comun
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.