*Acest material este sponsorizat

O nouă identitate de brand pentru Victoriabank. Iată cum se va identifica de aici încolo instituția

O nouă identitate de brand pentru Victoriabank. Iată cum se va identifica de aici încolo instituția

Victoriabank, una dintre băncile de top din Moldova, are, începând de astăzi, o nouă identitate de brand. Lansarea vine odată cu aniversarea celor 30 de ani de activitate a băncii și marchează noua etapă din istoria sa: de creștere, cu o nouă imagine și cu noi planuri. Albastrul a căpătat mai multă lumină, iar noul logo este un drapel stilizat.

„V” care înseamnă lupta și victoria!

Noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului și maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică. Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală. În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania. Totodată, în acest an, Victoriabank împlinește frumoasa vârstă de 30 de ani, iar aniversările sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective și de a da start unei noi etape și noi alegem să începem o nouă etapă într-o haină nouă, mai modernă”, declară Victor Țurcan, Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.

Valorile de bază rămân aceleași 

„30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același”, declară Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.

 

Rebranding venit de peste Prut

Proiectul noii identități de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul echipei de branding din România - Brandient, companie specializată în consultanță strategică privind conceptualizarea identității designului de brand.

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 clienți activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice și 10 466 persoane juridice. Numărul angajaților băncii depășește 1 100 de persoane, cu o medie de vârstă de 34 de ani. Printre aceștia se numără și astăzi persoane angajate încă în primii ani de la fondare.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Poliția anunță că pe 28 noiembrie va avea loc un nou protest în fața Procuraturii Generale

Poliția anunță că pe 28 noiembrie va avea loc un nou protest în fața Procuraturii Generale

Cetățean al Federației Ruse, depistat cu permis de ședere belgian falsificat. Acesta riscă sancțiuni penale

Cetățean al Federației Ruse, depistat cu permis de ședere belgian falsificat. Acesta riscă sancțiuni penale

Ministrul eston al apărării: Rusia nu a fost slăbită în mod grav de război până în prezent

Ministrul eston al apărării: Rusia nu a fost slăbită în mod grav de război până în prezent

Advertoriale
Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
    Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
  • Prepare for Future #10. Svetlana Dimitrioglo și Cătălina Bacalâm, despre digitalizarea globală a industriei fashion
  • DESCIFRAT| Interesele din spatele spargerilor de Telegram și securitatea cibernetică în era tehnologiilor informaționale (VIDEO)
  • PROFESIONIȘTII|Event-manager: „Poate cădea decorul, să nu vină un invitat special, orice se poate întâmpla”
  • Moldova, I am back! | Dmitri Moruz: „Vrem ca toți reprezentanții minorităților naționale și etnice din Republica Moldova să se simtă acasă și nimeni să nu plece din țară”
Cele mai populare
  • 1
    Șeful diplomației de la Minsk a „murit subit”, transmite presa din Belarus. Acesta urma să se întâlnească cu Serghei Lavrov
  • 2
    Președintele Chinei îi solicită liderului Coreei de Nord să să coopereze pentru accelerarea păcii în lume
  • 3
    Spitalul de la Bălți ar putea avea o conexiune de energie electrică separată. Nemerenco: „E o instituție strategică”
  • 4
    Kiev: O echipă de medici au reușit să facă o operație pe cord chiar în timpul deconectărilor de electricitate
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.