„Acest frumos trofeu este un merit al întregii echipe și un semn de recunoștință a consumatorului la frumoasa aniversare pe care am avut-o recent”, ne-a declarat Tatiana Colesnic, administrator Optiplaza Moldova.

Succesul brandului constă în clienți fideli, sortiment vast de produse și calitate înaltă a serviciilor prestate. Scopul pentru 2020 este creșterea numărului de clienți prin extinderea numărul de optici, gamei de branduri și servicii. Optiplaza ține pulsul evoluției tehnologice, dar și a tendințelor fashion.

În optică, alegerile sunt greu de făcut

„Experiența, încrederea și excelența sunt caracteristicile care ne definesc în tot ce facem. La fel ne diferențiază de alte optici: portofoliul inspirat și echilibrat de produse și nivelul ridicat al serviciilor oferite clienților. În optică, consultanții noștri specializați va vor ajuta să faceți cea mai inspirată alegere”, mai spune Tatiana Colesnic, administrator Optiplaza Moldova.

Varietatea brandurilor și sortimentul larg vin într-o combinație perfectă, ce pune accentul pe ultima tendință în modă, inovație, accesibilitate și calitate garantată.


„Misiunea noastră este să oferim clienților servicii personalizate și cele mai bune soluții în materie de optică, adaptate stilului de viață, preferințelor și nevoilor fiecăruia. Viziunea noastră este să ne consolidăm poziția de lider de piață pe segmentul de retail pentru rame optice, ochelari de soare și lentile de contact și să fim prima opțiune a clienților în ceea ce privește alegerea magazinului de optică preferat”, mai spun reprezentanții companiei.

Valorile Optiplaza

„Suntem conștienți de rolul esențial pe care îl avem în protejarea vederii clienților noștri și de importanța pe care ochelarii o au pentru a ne putea desfășura activitățile zilnice și pentru a ne bucură de viață. Toate produsele pe care le promovăm și le comercializam sunt de calitate și beneficiază de garanție, iar din punct de vedere al serviciilor pe care le oferim, ne concentrăm eforturile pe îmbunătățirea permanentă a calității acestora și pe investiția în angajații noștri. Ne străduim în permanență să venim în întâmpinarea nevoilor, dorințelor și preferințelor clienților noștri și să le oferim soluții personalizate, adaptate stilului de viață al fiecăruia”, ne-a mai declarat administratoarea Optiplaza Moldova.

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.