Bătălii romane și lupte între mărci comerciale! Cum a fost la ediția a 4-a a Galei premiilor NOTORIUM Trademark Awards

Bătălii romane și lupte între mărci comerciale! Cum a fost la ediția a 4-a a Galei premiilor NOTORIUM Trademark Awards

Câteva săptămâni de voting activ, mobilizare națională, 4500 mărci comerciale înscrise în luptă și peste 900 mii de accesări ale paginii Notorium.md. Compania de proprietate intelectuală INTELSTART LTD a organizat pe data de 29 noiembrie 2019, la Palatul Grand Elysee, Gala de Decernare a Premiilor pentru Concursul Național a celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova - Notorium Awards, ediția a patra. 

Cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Moldova, au fost recunoscute de public prin vot on-line, securizat de platforma Facebook, pe pagina oficială www.notorium.md.

La concurs au participat peste 4500 de mărci comerciale prezente pe piața la 150 de categorii de produse şi servicii. Deviza Concursului a fost: „Fiecare merită să fie recunoscut”. 


La Gala Premiilor Notorium Trademark Awards 2019 au fost premiate 121 de mărci comerciale. Printre nominanţii Galei, care au primit distincţiile Concursului – trofeu, medalii de aur, argint şi bronz, se enumeră aşa brand-uri ca: Victoriabank, Sandra, Vinăria din Vale, Lactis, Biscopane, Knauf, Arax, Floreni, Apriori, Kardel, Bacifera, Farmacia Familiei, VideoSecurity, Boiar Wine House, Optiplaza, BabyOno, Dalmors Grup, Chicco, Balkan Pharmaceuticals, Ocean Fish, Rapidasig, Mogo, Baumaster, Benett Auto, Ecofloor, Sixt, Ukravit, Diplom ş.a.


Oaspeții de onoare au fost Șeful Cabinetului Directorului General al AGEPI – Eugeniu Rusu și Veaceslav Cunev - Președintele Asociaţiei Naţionale a Companiilor Private din Sectorul Tehnologiilor Informaţionale şi Comunicaţiilor (ATIC), Membru al Consiliului Economic al Președintelui Republicii Moldova, cu prezentarea „Cum să ne pregătim businessul pentru schimbările globale”.

Pentru ediția din anul curent învingătorii primesc și dreptul exclusiv de utilizare a Logotipul Votat Marcă Recunoscută, care va duce la o creșterea vânzărilor încrederii și loialității consumatorilor. 

În baza studiului realizat de Xplane Market Research Agency se estimează că :

  • 70% din consumatorii moldoveni probabil ar cumpăra  produsul/ serviciul marcat cu logotipul Votat  Marcă Recunoscută, și
  • 59% din consumatori vor avea încredere în aceste produse/ servicii.

Gala de Decernare a avut blitzuri și covor roșu ca la Hollywood, transmisiune live, networking cu antreprenori de top din Moldova, show cu lupte reale a cavalerilor medievali, recital muzical cu formația BRIO SONORES, recepție VIP cu bucate si vinuri selecte, cadouri și tombole cu premii de la parteneri. 


NOTORIUM în cifre

  • 4 ani de promovare a Celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova
  • 4500 mărci comerciale, participante în Concursul Mărcilor Recunoscute NOTOTORIUM
  • 370.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md la cele patru ediții
  • 95.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md, la ediția curentă (septembrie - prezent)
  • 905.000 de pagini accesate a site-ului www.notorium.md,la ediția curentă (septembrie - prezent)
  • timp mediu de aflare pe site 3 minute
  • 20+ parteneri mulțumiți
  • 60.000+ abonați activi a Bazei de Date Email Marketing
  • 3.700+ fani ai paginii noastre pe FB
  • 69.000 vizualizări a Galei Notorium 2019, în decurs de 4 zile, pe rețeaua www.privesc.eu!

Video de la Gală puteți vedea  AICI

Mai multe poze de la Gala Notorium le găsiți AICI.

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Un nou post de televiziune va apărea pe piața mediatică din Republica Moldova

Un nou post de televiziune va apărea pe piața mediatică din Republica Moldova

Deputații au votat Acordul de împrumut dintre R. Moldova și BERD, pentru reabilitarea drumurilor

Deputații au votat Acordul de împrumut dintre R. Moldova și BERD, pentru reabilitarea drumurilor

Cu mască și pix personal. Măsurile aprobate de CNESP pentru alegerile locale

Cu mască și pix personal. Măsurile aprobate de CNESP pentru alegerile locale

Advertoriale
Au mai rămas zile numărate până la prima extragere a tombolei aniversare 20 ani Linella

Au mai rămas zile numărate până la prima extragere a tombolei aniversare 20 ani Linella

Prietenii la nevoie se cunosc, iar companiile în soluționarea reclamațiilor

Prietenii la nevoie se cunosc, iar companiile în soluționarea reclamațiilor

Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Gazprom a emis primul comunicat referitor la negocierile cu R. Moldova. Declarația concernului rus
  • 2
    Gazprom ar fi propus Chișinăului gaz mai ieftin, doar în cazul răcirii relației cu UE
  • 3
    A șantajat sau nu Moscova Chișinăul la negocieri? Răspunsul lui Peskov
  • 4
    Biserica, cu ușile închise pentru deputații PAS? Reacția partidului
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.