Endava a achiziționat Exozet GmbH - o agenție germană digitală de top, care livrează servicii de transformare digitală de la idee la producție, folosind în dezvoltare metodologia de lucru Agile. Aceasta își are sediul central în Berlin.
La pachet, mari nume la nivel mondial
Oferta amplă de servicii a Exozet include strategie digitală, aplicații web, soluții software inovative dedicate managementului conținutului video, aplicații mobile native, tehnologie pentru zona de gaming și pentru realitate virtuală și augmentată.
Exozet aduce în portofoliul de clienți Endava o listă de multinaționale germane bine-cunoscute: Audi, Deutsche Telekom, Siemens și Europa Park, dar și experiență în sectorul de broadcasting prin colaborarea cu ZDF, Media Broadcast, BBC și alte companii.
“Mă bucur foarte mult să aducem Exozet în familia Endava. Experiența Exozet este aliniată cu abordarea Endava în zona de inovație și transformare digitală, accelerând dezvoltarea zonei noastre de servicii close-to-client în limba germană. În plus, Exozet extinde expertiza noastră în zonele de experiențe imersive, management media și în sectoarele industriei auto și al transmisiunilor audio-video, toate zone în care vedem o cerere puternică. Oferta de soluții a Exozet, alături de expertiza și capacitatea mai vastă a Endava, poate spori oportunitățile atât pentru clienții existenți cât și pentru cei noi,” a declarat John Cotterell, CEO Endava.
Exozet are o echipă de 156 de angajați localizați în Germania și Austria, cu expertiză end-to-end, de la consultanță, la design, implementare și inovație în zona tehnologică.
“Suntem încântați să ne alăturăm companiei Endava. Credem că această achiziție va fi foarte bună atât pentru clienții noștri, cât și pentru angajați. Suntem entuziasmați de oportunitățile pe care acest proces le generează atât în Germania, cât și în alte țări,” a declarant Frank Zahn, Fondator și Managing Director al Exozet.
DESPRE ENDAVA
Endava este lider în furnizarea de servicii tehnologice de ultimă generație și își sprijină clienții în dezvoltarea propriilor organizații, prin utilizarea soluțiilor scalabile de Distributed Enterprise Agile. Endava colaborează cu clienții săi, integrându-se perfect cu echipele acestora, catalizând ideile și livrând soluții robuste.
Compania ajută clienții să devină companii digitale bazate pe experiență, sprijinindu-i în călătoria lor de la generarea de idei la dezvoltarea și implementarea de produse, platforme și soluții. Clienții Endava activează în industriile de Plăți, Servicii Financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom), Bunuri de Consum, Logistică și Medicală.
Endava avea 5,904 de angajați la 30 septembrie 2019 în birourile sale din America de Nord, Europa de Vest și în centrele de livrare din România, Moldova, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Argentina, Uruguay, Venezuela și Colombia.
DESPRE EXOZET
Exozet este una dintre agențiile concentrate pe transformare digitală de top în Germania. Bazându-se pe pasiune și spirit de inovație, compania cu sediul central în Berlin își sprijină clienții de la idee, la dezvoltarea de prototipuri și până la dezvoltarea completă a soluției. Experții din zona digitala ai Exozet livrează într-o strânsă colaborare, metode de lucru creative de tipul workshopurilor de ideație și un proces de dezvoltare software bazat pe metodologia Agile. Exozet creează produse ce au în centrul lor utilizatorul, de la website-uri, platforme și soluții video pentru aplicații mobile la aplicații bazate pe realitate mixtă. În portofoliul lor de clienți se găsesc companii bine-cunoscute ca Audi, BBC, Deutsche Telekom, Siemens și ZDF. Exozet a fost fondată în 1996.
P.
P.
Vezi și aceste știri

Litvinenco, despre scoaterea în afara legii a Partidului Șor: Nu constituie un precedent periculos

Președintele ales al Cehiei a avut o primă discuție cu președinta Taiwanului. Gestul ar putea provoca furia Chinei

Șef din cadrul Inspectoratului General al Poliției, în vizorul inspectorilor ANI. Ce au depistat (DOC)
Advertoriale

La Chișinău vor fi amenajate curți ideale pentru trai ca în Europa (VIDEO)

Continuăm campania „Generația Inteligenței Financiare”. Urmăriți al doilea episod în limba rusă al serialului „Cunoaște sensul banului cu Emily” (VIDEO)
