
Producătorul de pufuleți, acuzat de imagini sexiste pe ambalaj, a făcut rebranding. Cum arată cutiile acum (FOTO)
Brand-ul de pufuleți „Cristinuța”, care în toamna lui 2019 a fost obligat să retragă și să schimbe actualul ambalaj, s-a conformat deciziei Consiliul pentru Egalitate.
・
Compania a scos recent o nouă linie de ambalaje pentru pufuleți, de data aceasta prezentând fetele și băieții în ipostaze egale, practicând diverse tipuri de sport.

„Un nou sezon și o nouă cutie pentru pufuleții „Cristinuța”. De această dată, Cristinuța e o fată independentă, sportivă, care poate avea aceleași activități pe care le are și Cristinel. Deci, se poate! Ne bucurăm enorm de mult de această schimbare și o apreciem. Fetele trebuie învățate că ele pot practica orice tip de sport, care e pe placul lor. Felicitări companiei producătoare!”, a scris pe pagina sa de Facebook Elena Rațoi, una dintre semnatarele scrisorii.
Reamintim că, acum câteva luni, Consiliului pentru Prevenirea și Eliminarea Discriminării și Asigurarea Egalității a decis că brandul va retrage din comercializare ambalajul sexist și va încerca să nu mai repete această situație pentru viitor.
S-a întâmplat după ce un grup de activiste a decis să trimită un e-mail și o scrisoare recomandată prin poștă companiei producătoare, în care atenționau că acel ambalaj e unul sexist, care promovează sexualizarea precoce a fetelor și este interzis de lege. Producătorii au avut la dispoziție 30 de zile pentru a oferi un răspuns. În lipsa acestuia, activistele s-au adresat la Consiliul pentru Egalitate.