DIN INIMĂ Fashion Walk ia amploare și devine Fashion Weekend

DIN INIMĂ Fashion Walk ia amploare și devine Fashion Weekend

Două zile de modă, colecții noi și designeri talentați. La cea de-a VII-a editie, evenimentul tradițional DIN INIMĂ Fashion Walk ia amploare, devenind Fashion Weekend. În această primăvară, două zile întregi sunt rezervate exclusiv brandurilor autohtone. Pe 14 și 15 martie, începând cu ora 17.00, Sala cu Orgă se va transforma într-un veritabil „catwalk”.

150 de personalități vor defila în creațiile a 33 de designeri autohtoni, participanți la DIN INIMĂ Fashion Weekend 2015. Evenimentul este organizat de către Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS), în parteneriat cu Asociaţia Femeilor Antreprenoare din Moldova (‪AFAM‬) şi susţineţerea USAID CEED II, sub patronajul Ministerului Culturii. Ca şi la fiecare ediţie, DIN INIMĂ Fashion Walk este organizat cu susţinerea Primei Doamne, Margareta Timofti. Evenimentul va reuni atât colecțiile designerilor consacrați, precum Eugen Hudorojkov, Georgette, Sekana, Creme Brulee, Vestline, cât și ale creatorilor noi, cu viitor promițător, precum: Kheops, Goreea, Folks, Etnopera, Ludmila Storojuc, Polina Hasanova, Olea by Divero, Le parole.

Monica Babuc, Sanda Filat, Grigore Belostecinic, Olia Tira - sunt doar câteva din cele 150 persoane publice, care s-au angajat să prezinte cu mândrie noile ținute, susținând astfel dezvoltarea industriei textile în Republica Moldova.

Doina Nistor, director USAID CEED II: „Anul acesta am decis că evenimentul va dura două zile, pentru a oferi publicului prilejul de a cunoaște mai multe branduri autohtone, iar producătorilor - ocazia de a-și promova colecțiile de articole vestimentare, încălțăminte și accesorii. Un alt motiv pentru extinderea evenimentului este faptul că Fashion Walk și-a demonstrat eficiența: participanții edițiilor anterioare se bucură de popularitate, iar consumatorul local are tot mai multă încredere în produsele moldovenești de calitate. DIN INIMĂ a devenit deja un brand cu renume național, care aduce sub umbrela sa mărcile autohtone demne de atenția publicului.”

În prima zi a evenimentului publicul va putea admira colecțiile de primăvară, pline de culoare și stil de la Kheops, Goreea, Lia Fia, Nanetty, Hîncu, Creme Brulee, Ponti, Georgette, Tricon, My Revival, Cristina, Sekana, Ionel, Zorile, L'ame de la femme, Julia Allert, L'atiana, Sandi și Divero.

În cea de a doua zi de Fashion Weekend, pe podiumul DIN INIMĂ vor putea fi admirate cele mai recente colecții de la Malena, Folks, Etnopera, Malcom, Ludmila Storojuc, Seline, Polina Hasanova, Maxi Kids, VB, Irka Shoes, Alina Bradu, Brio Exclusive, Irina Ulianovschi, Olea by Divero, Raquette, O'Blanc, Le Parole și EHO.

Biletele sunt deja puse în vânzare și pot fi procurate la prețul de 250 de lei. Biletele VIP costă 350 de lei și includ participarea la evenimentul de networking, care va avea loc la Hotelul Codru, după show. Biletele pot fi găsite pe iTicket sau pot fi rezervate la nr. de telefon: 060 879 444. Din momentul rezervării aveți 24 de ore la dispoziție pentru a le achita. Vă invităm să fiți parte a celui mai mare eveniment național al primăverii în domeniul fashion, pentru a vă familiariza cu noile tendințe și, în același timp, pentru a susține producătorul autohton.

Partenerul general al evenimentului: Floarea Soarelui S.A.

Sponsori: Centrul Comercial Shopping MallDova, Spitalul Internațional Medpark, Sun Communications, F'autor, Sudzucker Moldova - Zahăr Cinci Inimioare, Hotel Codru, Casa IMAGO, Villa Dor Bucovel, Still Ferro, Efes Vitanta Moldova Brewery S.A., Total Leasing, Loial, Kentford Business Center, Farmacia Familiei, Apa potabilă OM, ProImagine, iTicket, QSI international school, Jonzac, Bioderma.

Partener media general: Canal3

Parteneri media: All Fun, #diez, PENTRUEA.MD, NOI.md, Locals, AGORA, All Lady, realitatea.md, bani.md, Hardys.

Despre proiectul „Din Inimă”
Campania „Din Inimă”, lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii, ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei. În prezent, 65 de întreprinderi din industria ușoară, susținute de Proiectul USAID CEED II, produc și vând îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă circa 19 % din numărul total de întreprinderi ale acestei ramuri. Companiile participante la campania „Din Inimă” au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun.

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Reacția Guvernului, în legătură cu așa-numitele alegeri din stânga Nistrului: „Sunt considerate nule”

Reacția Guvernului, în legătură cu așa-numitele alegeri din stânga Nistrului: „Sunt considerate nule”

Tensiune între Rusia și Occident. Trei avioane franceze au fost interceptate deasupra Mării Negre

Tensiune între Rusia și Occident. Trei avioane franceze au fost interceptate deasupra Mării Negre

Atenție, șoferi. Traficul rutier va fi suspendat pe strada Alexandru Bernardazzi din Chișinău

Atenție, șoferi. Traficul rutier va fi suspendat pe strada Alexandru Bernardazzi din Chișinău

Advertoriale
Cum începem slăbitul sau de ce după sărbători organismul are nevoie de o detoxifiere

Cum începem slăbitul sau de ce după sărbători organismul are nevoie de o detoxifiere

Fii mai aproape de cei dragi cu sistemul de remiteri INTELIEXPRESS de la maib

Fii mai aproape de cei dragi cu sistemul de remiteri INTELIEXPRESS de la maib

„Colțunaș cu halva”. Rețetele lui Dumitru Boicu drept omagiu adus familiei sale, la Artizanii Gustului (VIDEO)

„Colțunaș cu halva”. Rețetele lui Dumitru Boicu drept omagiu adus familiei sale, la Artizanii Gustului (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Gadgeturile noastre de toate zilele (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Viața de după căsătorie sau „iubirea asta nu ți-i trali-vali” (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Ultima oră! Percheziții în biroul șefului Direcției generale urmărire penală a CNA, Ghenadie Tanas
  • 2
    SUA s-au înțeles cu Germania să închidă gazoductul Nord Stream 2 dacă Rusia invadează Ucraina (Reuters)
  • 3
    Diaconul Ghenadie Valuța cere o nouă ședință de Judecată bisericească: „Ceea ce e scris, eu n-am făcut, după memoria mea. Trebuie să fii dement să-ți pui în pericol cariera și familia”
  • 4
    Primarul capitalei dă de înțeles că majorarea tarifelor pentru transportul public este inevitabilă
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.