Aplicația MAIBank în ultima lună: triplu descărcări, dublu tranzacții și rating tot mai ridicat în Google Play

Aplicația MAIBank în ultima lună: triplu descărcări, dublu tranzacții și rating tot mai ridicat în Google Play

O creștere triplă a numărului de descărcări zilnice, o majorare dublă a numărului tranzacțiilor efectuate și un rating de invidiat pe Google Play. Toate acestea sunt despre MAIBank – aplicația mobilă a Moldova Agroindbank, care a devenit un must-have în situația când răspândirea COVID-19 impune evitarea locurile aglomerate și respectiv, efectuarea operațiunilor bancare la distanță.

Rapid, comod, oricând şi de oriunde, o gamă variată de operaţiuni bancare disponibile direct din telefon – sunt doar câteva dintre avantajele MAIBank.

Creștere triplă a numărului de utilizatori

Publicitate

Datorită acestora numărul utilizatorilor noi ai MAIBank a înregistrat o creștere de 300% în luna martie comparativ cu luna februarie 2020, aplicația fiind descărcată zilnic de aproximativ 600 de utilizatori noi. În același timp, numărul tranzacțiilor efectuate prin intermediul MAIBank s-a dublat, atingând 8 000 de tranzacții pe zi.

Rating ridicat în sistemul Google Play

Ratingul oferit de Google Play în baza recenziilor utilizatorilor cotează aplicația cu 4,6 puncte din 5 posibile, MAIBank având cel mai înalt rating comparativ cu aplicațiile principalilor concurenți.

„Dacă nu te regăsești printre cei care și-au instalat deja aplicația și efectuează operațiuni simplu, rapid, comod și, foarte important pentru zilele noastre, stând acasă în siguranță, atunci îți prezentăm încă o dată cele mai importante operațiuni de care poți beneficia, descărcând aplicația absolut gratuit din Google Play sau App Store”. notează cei de la MAIB.

Operațiuni disponibile în aplicația MAIBank:

  • achitarea serviciilor comunale;
  • achitarea ratelor la credit;
  • primirea remitențelor direct la card fără comision;
  • transferuri de bani între conturile proprii;
  • transferuri P2P către alte persoane;
  • primirea transferurilor prin sistemele internaţionale;
  • evidența tuturor tranzacțiilor efectuate;
  • evidența tuturor cheltuielilor;
  • informaţia despre cursul valutar;
  • informaţia despre cel mai apropiat bancomat;
  • notificări imediat ce a avut loc o tranzacție în cont;
  • posibilitatea de a contacta prin chat cu operatorii băncii etc.

Moldova Agroindbank încurajează clienţii să opteze în continuare pentru alternativele digitale din portofoliul de produse şi servicii – aplicaţia mobilă MAIBank, serviciul de Internet Banking – şi să efectueze în siguranţă o gamă vastă de operaţiuni bancare.

Pentru suport, echipa MAIB este la dispoziţia clienţilor prin intermediul Contact Center, 24/7, la numărul scurt 1313.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal