Au revenit acasă pentru a-și crea propria împărăție dulce. Povestea din spatele brandului Sweetland și lupta inegală cu pandemia (FOTO)

Au revenit acasă pentru a-și crea propria împărăție dulce. Povestea din spatele brandului Sweetland și lupta inegală cu pandemia (FOTO)

Au revenit de peste hotare, unde au muncit ani la rând, și au deschis în satul de baștină o afacere dulce. Este vorba despre Gheorghe și Tatiana Câvârjâc din satul Cazaclia, raionul Ceadîr-Lunga. În condițiile în care în sudul țării este destul de dificil să găsești un loc de muncă bine plătit, cuplul a decis să-și creeze propriul teren de activitate. Așa se face că un an mai tâziu au cumpărat o prisacă, iar apoi și-au zidit întreg arsenalul de originalitate și idei proaspete pentru a crea produse plăcute nu doar gustului, ci și ochiului.

...

Când au văzut rezultatul muncii ultimelor luni, cuplul Cavârjâc a început să se întrebe unde ar putea vinde mierea. Așa a apărut ideea de a crea condiții de vânzare în capitală. Oamenii s-au gândit că la Chișinău mierea se va bucura mereu de solicitările clienților, chiar dacă într-un oraș mare pe cât de mari pot fi vânzările, pe atât de mare poate fi și concurența.

Publicitate

Originalitatea și creativitatea au făcut diferența ...

...

Când vânzările au început să crească, iar mierea de la Ceadîr-Lunga - să devină din ce în ce mai populară în întreaga țară, la afacerea familiei au pus umărul și copiii cuplului - Inna și Vitalie. Imediat după ce au obținut studii superioare la Moscova, cei doi au revenit acasă și au început să muncească alături de cei dragi.

...

Având în vedere că nucile, fructele uscatele și mierea sunt extrem de utile pentru buna funcționare a organismului, combinarea lor a creat o adevărată explozie de culoare, un deliciu greu de descris prin cuvinte și o soluție miraculoasă pentru întărirea sistemului imunitar.

...

În anul 2019, familia Câvârjâc a inițiat o mică întreprindere de familie - Sweetland. În acest an, antreprenorii și-au provocat și mai mult curiozitatea și au încercat să experimenteze producerea ciocolatei artizanale.

Pandemia a lovit din plin micii producători...

...

Antreprenorul adaugă că planifica să aducă din Italia tehnica necesară pentru a prepara ciocolata artizanală în Moldova. Starea de urgență, însă, i-a dat planurile peste cap. Omul de afaceri spune că vânzările au scăzut simțitor. Chiar și așa, familia Câvârjâc consideră că năpasta lor nu poate fi comparată cu cea a fermierilor, proprietarilor de cafenele și restaurante, producătorilor de vinuri:

...

De asememea am început să ne promovăm mai mult prin intermediul rețelelor de socializare, iar foarte curând vom lansa și magazinul online: www.sweetland.md. Cu siguranță nu vom sta cu mâinile încrucișate”.

*

În perioada stării de urgență, AGORA își propune să fie alături de producătorii autohtoni și să-i susțină în demersul lor, deloc ușor, de a rezista și de a rămâne pe val. De aceea, vă vom prezenta poveștile din spatele brandurilor, oferindu-vă astfel șansa de a-i descoperi pe cei care prin idei inovative, talent și dăruire dau formă și culoarea noțiunii de „autentic”.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal