*Acest material este sponsorizat

Afacerile pe timp de pandemie. Descoperă piramida necesităților digitale pentru antreprenori

Afacerile pe timp de pandemie. Descoperă piramida necesităților digitale pentru antreprenori

A mai trecut o săptămână de carantină și COVID-19 ne afectează, în continuare, nu doar sănătatea, dar și economia, starea psiho-emoțională, bugetele de marketing și promovarea online. Știai că, în limba chineză, cuvântul „criză” are două sensuri: pericol și oportunitate? Există oportunitate în criză? Pe toți ne frământă nesiguranța de mâine, iar ca antreprenori ne dorim ca afacerea nu doar să supraviețuiască, dar și să înflorească.

Criza face un filtru mare. Trece prin sită antreprenorii, afacerile mici și mijlocii, angajatorii. Dacă Maslow a propus (încă în 1970) o ierarhizare a nevoilor umane, specialiștii în promovare Google Ads ai Agenției Boomerang propun o piramidă a nevoilor digitale pentru antreprenorii afectați de criză.

Necesitatea #1 - Nu tolera pierderea de timp

Știu că analizezi ce să faci cu bugetele pentru promovarea online. Îți dezvălui un secret: Dacă nu ai bani să investești acum în promovare, fii conștient că o va face concurentul tău. Clienții tăi trebuie să te cunoască și să rămână fideli. Cât concurenții așteaptă să treacă pandemia, câștigă TU banii și încrederea clienților.

Necesitatea  #2 -  Păstrează mentalitatea flexibilă

Rămân pe arena economică cei mai puternici, care au mentalitate flexibilă. În România și Republica Moldova, de la începutul pandemiei peste 250000 de oameni sunt în șomaj tehnic. Specialiștii prognozează că afacerile offline se vor restabili cu greu sau deloc. Cu toate acestea, amploarea acestei epidemii în evoluție rapidă, ne solicită să gândim și să acționăm flexibil. Avem și noutăți bune. În schimb, la nivel mondial, 80 % dintre afaceri vor trece pe online. Când spunem online, ne referim la content, entertainment, posibilitatea de a cumpăra haine și produse alimentare, oportunitatea de a învăța, de a organiza evenimente și conferințe etc.

Necesitatea  #3 - Nu nega problemele și criza economică

Oamenii cu mentalitatea rigidă fug deseori de propriile probleme. A nega o mare criză economică ce ne așteaptă este absurd! Analizează cifrele reale și vezi care sunt oportunitățile afacerii tale.

La nivel mondial, traficul către magazinele alimentare online a crescut cu 84 % în ultima săptămână. Trecem treptat la e-learning, așadar site-urile din domeniu au înregistrat +20 % trafic, iar tranzacțiile au crescut cu 30 %. Vizitele pe site-urile specializate în cărți și jucării au crescut cu 25 % în aceeași perioadă – dublul creșterii totale de la începutul focarului. Și magazinele sportive online au înregistrat o creștere de 30 %. Traficul către mass-media a crescut cu 43 %, iar tranzacțiile s-au dublat, cu o creștere de 108 % în ultimele șapte zile.

So, keep calm și conștientizează ponderea promovării online!

Necesitatea #4 - Fii calm și apelează la experții în domeniu

Nimeni nu are siguranța zilei de mâine. În acest moment, abilitatea cheie pe care trebuie să o perfecționăm este flexibilitatea. Majoritatea liderilor își protejează afacerilor și îngheață bugetele pentru promovarea online. Însă cei mai buni lideri își vor prelua activitatea într-o eră nouă – era digitală. Da, presiunea e copleșitoare. Din cauza stresului devii neliniștit și incapabil gândești în scenarii. Experții în marketing digital te pot ajuta să stabilește un plan de carantină. Orice greșeală într-o perioadă de criză te poate costa mult. Deci, apelează la specialiști.

Necesitatea #5 - Fii prezent pe online - acolo unde te caută clienții tăi

Un lider cu mentalitate flexibilă în plină pandemie trebuie să rămână devotat dezvoltării. Acest devotament îl ține conectat la realitate. Acum este cel mai potrivit moment să ocupi un loc de frunte pe Google, mai târziu concurența va crește considerabil. Adaptează-te noului context epidemiologic și aplică soluții eficiente de promovare online cum este Google Ads.

Iată de ce trebuie să faci Google Ads pe timp de criză:

  • Google Ads este cel mai simplu și rapid mod de promovare pe online. Primii vizitatori pe site îi poți avea în mai puțin de o oră după setarea primei campanii;
  • Cu acest instrument obții vizibilitate și vânzări aproape imediat și plătești doar pentru click;
  • Este potrivit pentru orice tip de afacere, indiferent de backgroundul companiei sau mărimea cifrei de afaceri;
  • Controlezi tot procesul! Cu ajutorul publicității Google Ads ai posibilitatea să ajustezi zilnic sau de câte ori e nevoie - bugetul, publicul țintă, regiunea geografică sau textul anunțului pentru a ținti cât mai exact în viitorul tău client.

Alte sfaturi de la specialiștii Agenției Boomerang:

- Creează campanii de promovare adaptate contextului actual. Nu permite clientului să uite de tine.

- Păstrează prezența online și creează avatarul clientului ideal. În plină pandemie, e mult mai ușor să-l faci. Cu toții suntem îngrijorați de sănătate, economie, criză sau vânzări online.

- Fă reclama la timpul potrivit. Oamenii nu au posibilitatea să achiziționeze în timpul carantinei cele necesare în magazine și neapărat vor căuta acest produs online.

- Fii cu ochii-n patru și urmărește comportamentul clientului tău.

- Nu stopa bugetele de marketing! Dacă e nevoie, micșorează-le cu 30-50 %.

- Economisește! Plătește doar pentru click-ul sau vizualizarea care va aduce potențialul client mai aproape de tine.

Orice criză este un test. Toate abilitățile pe care le-ai avut până acum ies la iveală. Unii se luptă cu realitatea și cad, alții construiesc o realitate nouă, se promovează online și câștigă mai mult!

P.

Vezi și aceste știri
13.000 de oameni din Beijing, scoși forțat din case noaptea și încolonați pentru a fi duși în carantină (FOTO)

13.000 de oameni din Beijing, scoși forțat din case noaptea și încolonați pentru a fi duși în carantină (FOTO)

Ucraina ar avea nevoie de 5-7 ani pentru a curăța teritoriile minate

Ucraina ar avea nevoie de 5-7 ani pentru a curăța teritoriile minate

O femeie a protestat împotriva de violurile comise de soldaţii ruşi în Ucraina pe covorul roşu de la Cannes

O femeie a protestat împotriva de violurile comise de soldaţii ruşi în Ucraina pe covorul roşu de la Cannes

Advertoriale
Cristina Guțu: „Am slăbit cu 10 kilograme în doar 2 două luni, vezi cum am reușit!”

Cristina Guțu: „Am slăbit cu 10 kilograme în doar 2 două luni, vezi cum am reușit!”

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței

Reprezentanți ai Guvernului de la București au vizitat Victoriabank, cea mai mare investiție românească în Republica Moldova (VIDEO)

Reprezentanți ai Guvernului de la București au vizitat Victoriabank, cea mai mare investiție românească în Republica Moldova (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: În căutarea jobului perfect (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: În căutarea jobului perfect (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Tatiana Miron, tânăra care a decis să revină din Spania pentru a dezvolta satele din Moldova (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Liderii lumii - sup lupă (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Dumitru și Emanuela Ciuprina, tinerii care au schimbat Bucureștiul pe satul Lunga din Florești (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Paștele - mâncare, tradiție, mister
Cele mai populare
  • 1
    S-a dat ordin să „înceteze apărarea” Mariupolului, spune comandantul uzinei siderurgice Azovstal
  • 2
    Ce se întâmplă la Hotelul Național? Chironda zice că a început demolarea, iar Primăria solicită implicarea agențiilor de stat din domeniu
  • 3
    Grupul Trans-Oil se adresează în judecată: „Ultima decizie CSE este o lovitură directă asupra companiei și asupra securității alimentare a țării”
  • 4
    Schimbări pe scena politică. Mariana Durleșteanu părăsește Partidul Legii și Dreptății, în care era președintă
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.