Compania spune că asta poate conduce la „o întârziere a achitării pentru energia electrică achiziționată de la Energocom, precum și pentru serviciile de mentenanță și operare a rețelelor de transport și distribuție, prestate de Moldelectrica SA și ÎCS Premier Energy Distribution SA, acestea fiind activități esențiale pentru o bună funcționare și care se derulează neîntrerupt 24/7 pentru asigurarea fiabilă cu energie electrică a economiei țării și a societății în general”.
Respectiv, compania dispune de capacitate limitată pentru a face față acestui deficit în creștere pentru sector, se menționează într-un comunicat.
„Solicităm respectuos clienților noștri casnici să achite în continuare facturile pentru energia electrică, în măsura în care dispun de posibilitatea de a o face. Plățile pot fi efectuate on-line, rămânând acasă, prin intermediul diverselor mijloace electronice, fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe site-ul furnizorului, precum și la bancomatele Victoriabank și terminalele instalate în magazine sau diverse puncte de vânzare, cu respectarea strictă a măsurilor de protecție corespunzătoare”, a mai spus Premier Energy.
Compania a precizat că niciun consumator casnic nu va fi deconectat de la rețea pentru neplata facturilor. Măsura nu se referă însă la clienții juridici.
„Regretăm, dar ne-am văzut obligați să emitem ordine de deconectare pentru unii agenți economici din cauza neachitării consumului, deși în mare parte, aceștia și-au menținut, cel puțin parțial, activitățile economice în timpul stării de urgență.
Amintim că, pe 17 martie, premierul Ion Chicu a îndemnat cetățenii să nu dea buzna la poștă sau la filialele băncilor comerciale pentru a achita facturile venite pentru serviciile comunale, dând asigurări că nu vor fi aplicate penalități.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.