Cum păstrăm calitatea lucrului pe timp de #StămAcasă?

Cum păstrăm calitatea lucrului pe timp de #StămAcasă?

În Moldova e situație excepțională, toți stau acasă, inclusiv tu și angajații tăi. Ce înseamnă asta pentru afacerea ta și cum să continui lucrul cât mai eficient? Evident că depinde de business. Dar, oricare, ar fi acela, cu siguranță că mențineți cumva comunicarea cu clienții, iar acum puteți să o faceți doar la telefon sau online, pentru siguranța tuturor. Pentru aceasta, e nevoie să1. asigurați primirea apelurilor de la clienți și2. să păstrați calitatea deservirii, dacă angajații lucrează de acasă.

În acest articol vom prezenta Virtual PBX de la Moldcell , o singură soluție pentru ambele sarcini.

„Soluția Virtual PBX de la Moldcell nu necesită investiții inițiale și e super simplă. Nu e nevoie de specialiști sau studii speciale pentru setări și modificări.”

Publicitate

Dacă echipa ta deja lucrează de pe telefon mobil, e cel mai simplu

În acest caz, introduci în platformă numărul de telefon al angajatului și atât. Pentru angajat, acest lucru nu va însemna nici o schimbare, iar tu, ca director, vei putea vedea istoricul apelurilor, crea statistici, dar și organiza distribuirea apelurilor.

Cum poți distribui apelurile?

Poți alege ca apelul să meargă la toți angajații dintr-o anumită listă (o faci tot tu), poți alege ca apelul să meargă întâi la angajatul A, apoi la B etc., poți seta ca fiecare apel să fie direcționat către ultimul angajat care a răspuns la vreun apel etc.

Apelurile pot fi înregistrate, atât cele de intrare, cât și cele de ieșire. Asta îmbunătățește calitatea deservirii, indiferent dacă decizi să asculți sau nu apelurile. Plus, înregistrările pot fi utilizate pentru soluționarea neînțelegerilor cu clienții.

Intregrare cu CRM

Virtual PBX de la Moldcell permite integrarea cu majoritatea soluțiilor CRM. Asta va face lucrul mult mai eficient și calitativ, datorită opțiunilor de a conecta clientul cu persoana care îl deservește, de a afișa informații despre client în timpul apelului, de a păstra înregistrările, crea contacte automate etc.

Ultimele două argumente…

Pe 7 mai 2020, te invităm la un LIVE despre Virtual PBX pe pagina Facebook Moldcell .

LIVE-ul va fi dus de Aleksey Belyakov, reprezentant ITooLabs, Rusia.

Numărul clienților care deja au integrat Virtual PBX se ridică la nivelul sutelor, vezi AICI ce zic ei.

P.S. „Cadou la conectare: înregistrare gratuită a mesajului de salut” , menționează echipa Moldcell într-un comunicat pe site.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal