Astfel, pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil.
Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.
Pasagerii sunt informați că pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial.
Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism, inclusiv agențiile de turism online, trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.
Amintim că o decizie similară a fost anunțată și de compania Air Moldova. Operatorul a prelungit restricțiile de zbor până la 25 mai. Decizia se explica prin faptul că țările spre care Air Moldova operează zboruri încă nu au ridicat restricțiile privind cursele avia.
Precizăm că președintele Igor Dodon a anunțat că după data de 15 mai vor fi scoase restricțiile de zboruri avia din Moldova spre toate destinațiile care, de asemenea, au renunțat la restricții.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.