Zece principii - atât are UNGC, acesta fiind un set de valori fundamentale în domeniul drepturilor omului, standardelor muncii, mediului și anticorupției. Kaufland s-a alăturat inițiativei United Nations Global Compact (UNGC), în toate cele opt țări în care activează (Germania, Republica Moldova, România, Cehia, Bulgaria, Slovacia, Croația, Polonia), angajându-se să respecte aceste norme în întreaga rețea, la nivel global.
Totodată, Kaufland și-a asumat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), pentru a aborda cele mai presante probleme cu care se confruntă societatea la nivel global: de la eradicarea sărăciei extreme și combaterea inegalităților, până la consum și producție responsabile și acțiuni pentru lupta împotriva schimbărilor climatice.
Organizație deschisă practicilor internaționale
Prin această inițiativă, Kaufland își confirmă din punct de vedere strategic poziția de organizație deschisă al cărei obiectiv este să depășească cerințele legislative minime obligatorii și să atingă bunele practici existente în prezent la nivel internațional, pentru respectarea și aplicarea politicilor publice ce vizează armonia economică, socială și ecologică.
Odată cu deschiderea primelor două magazine în Republica Moldova, Kaufland a devenit prima companie care și-a asumat angajamentul să-și desfășoare activitatea în conformitate cu cele mai înalte standarde, pentru îmbunătățirea performanțelor prin investiții majore ce permit o creștere sustenabilă a companiei.
Toate acțiunile din RM, asociate obiectivelor de Dezvoltare Durabilă
Putem confirma că toate acțiunile demarate de companie deja în Republica Moldova sunt asociate în principal cu 5 dintre cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă: Fără foamete (ODD 2), Sănătate și bunăstare (ODD 3), Educație de calitate (ODD 4), Condiții de muncă decente și creștere economică (ODD 8) și Consum și producție responsabile (ODD 12).
„Sustenabilitatea și responsabilitatea sunt părți esențiale ale strategiei noastre, permițându-ne în acest fel să ne îmbunătățim continuu performanțele. Ne bucurăm că toate țările în care activăm se aliniază acelorași obiective privind dezvoltarea durabilă ale ONU care urmăresc rezolvarea celor mai presante probleme ale planetei, de la eradicarea sărăciei până la îmbunătățirea sănătății și educației sau pentru a face orașele mai sustenabile”
Cristina Aramă, manager PR Kaufland Moldova
La nivel intern, Kaufland dovedește implicare pentru bunăstarea angajaților printr-o cultură organizațională orientată către aceștia, dar și prin remunerația peste media pieței și un pachet de beneficii dezvoltat pentru a răspunde nevoilor acestora.
Eforturi continue pentru protecția mediului
Dezvoltarea continuă a operațiunilor de reciclare contribuie la eforturile companiei pentru protecția mediului, prin Strategia REset Plastic implementată la nivel global, de către Grupul Schwarz. Obiectivul acesteia este ca până în anul 2025 utilizarea plasticului să fie redusă cu 20%, iar 100% din ambalajele produselor marcă proprie să fie realizate din materiale care permit un nivel maxim de reciclabilitate.
Prin aderarea la UN Global Compact și angajamentul de a contribui la atingerea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă, Kaufland consolidează încrederea unui număr tot mai mare de clienți, precum și de potențiali specialiști și manageri care așteaptă responsabilitate și transparență din partea mediului de afaceri.
Pe viitor, Grupul Schwarz va continua să monitorizeze implementarea principiilor de sustenabilitate, publicând anual informații despre progresul companiei în această direcție.
P.
Vezi și aceste știri

Suport în valoare de 3.600.000 MDL. Acțiunile Kaufland Moldova pe timp de pandemie (VIDEO)

Donație în valoare de peste 860.000 MDL, Kaufland oferă un lot de echipamente către instituțiile medicale muncipale
