Potrivit responsabililor de la Direcția Evenimente de Afaceri, Târguri și Expoziții platforma ar urma să fie gratuită pentru vizitatori, iar participanți „vor achita o sumă simbolică”.
Fiecare expoziție va avea un vast program de afaceri care va include un sistem prin care vor fi efectuate întâlniri B2B și vor putea fi organizate diferite evenimente precum seminare, training-uri, mese rotunde, conferințe, prezentări.
„Azi, 29 iulie, a fost pre-lansată platforme de expoziții virtuale din Republica Moldova. Conceptul a fost inițiat și dezvoltat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) și este realizat cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului ”Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova”, realizat de HELVETAS Swiss Intercooperation în parteneriat cu CCI a RM”, anunță reprezentanții platformei.
Scopul platformei este să soluționeze problemele producătorilor, cum ar fi găsirea de noi clienți și parteneri, creșterea vizibilității și recunoașterii produselor și serviciilor lor la nivel global. Companiile vor putea ajunge direct la Buyer-ii (cumpărătorii) din diferite țări, vor crește valoarea mărcii și își vor crea un nou ecosistem de afaceri.
CCI a RM preconizează organizarea primei expoziții online în luna septembrie 2020. Expoziția va fi una multi-ramurală și va cuprinde mai multe domenii de activitate a companiilor din țară.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.