Un memorandum intern al companiei - semnat de directoarea pe retail Angela Ahrendts - sfătuiește managerii magazinelor Apple să facă așa încât cozile să devină istorie. "Este o schimbare semnificativă de mentalitate. Spuneti-le clienților că avem disponibilitate mai mare online, arătați-le cum să procedeze și le veți aduce zile frumoase", spune Ahrendts care adaugă că trebuie să rămână în trecut zilele în care clienții se alegeau cu produsul dorit numai dacă aveau mare noroc. Pentru Apple, uriașele cozi au și părți pozitive și părți negative. Arată că e un brand popular pentru că unii fani devotați sunt dispuși să stea zile întregi în ploaie. Însă aceste cozi sunt luate de mulți în derâdere, iar cei care au răbdarea să stea atât de mult sunt considerați obsedați. Apple va comunica mult pe tema comerțului online, iar descurajarea oamenilor să se îmbulzească la magazinele fizice înainte de lansări mai are un scop: diminuarea pieței gri, a celor care cumpără dispozitivele în ziua lansării pentru a le vinde la suprapreț în țări unde aceste dispozitive urmează a fi lansate mult mai târziu. Zvonurile indică faptul că ceasul Apple Watch care se lansează pe 24 aprilie nu va putea fi cumpărat încă de la început în magazinele din Marea Britanie, ceasurile expuse fiind doar pentru test, doritorii fiind invitați să facă precomenzi online.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.