Tendințele spun totul. Veniturile online ale cotidianului The New York Times le-au depăşit, în premieră, pe cele obținute din print

Tendințele spun totul. Veniturile online ale cotidianului The New York Times le-au depăşit, în premieră, pe cele obținute din print

Veniturile cotidianului The New York Times de divizia online le-au depăşit pentru prima dată pe cele generate de divizia print. Cel puțin asta arată rezultatele financiare ale publicației pe trimestrul II al anului curent, scrie Agerpres.

Platforma online a cotidianului american a încasat 185,5 milioane de dolari din abonamente şi reclame online, față de 175,4 milioane de dolari, cât a generat versiunea tipărită a ziarului, în perioada aprilie-iunie.

The New York Times a atras 669.000 de abonaţi online în trimestrul II, un record pentru acest cotidian după implementarea sistemului de abonamente digitale în 2011. NYT.com a ajuns la 6,5 milioane de abonaţi.

Directorul executiv al cotidianului newyorkez, Mark Thompson, consideră că trecerea companiei de la venituri din print la venituri din online reprezintă "o piatră de hotar în transformarea The New York Times".

Cotidianul american şi-a modificat tot mai mult modelul de business, pentru a depinde mai mult de abonamente online şi mai puţin de venituri din publicitate.

Oferta digitală a cotidianului The New York Times include ştiri, podcasturi - precum popularul format "The Daily" - şi cuvinte încrucişate.

Cheltuielile cu publicitatea au scăzut drastic în industria media în contextul pandemiei de coronavirus, iar The New York Times s-a confruntat cu o scădere de 44 de procente a veniturilor din reclame în al doilea trimestru al anului 2020.

Preşedintele american Donald Trump întreţine o relaţie tensionată cu prestigiosul cotidian newyorkez, pe care îl numeşte adeseori „un eşec". În pofida acestei animozităţi, The New York Times, considerat un ziar de factură liberală în abordările sale, publică cu regularitate articole în care citează surse din administraţia americană.

Fă parte din comunitatea AGORA. Susține jurnalismul independent și transparent din Republica Moldova. Avem nevoie de tine pentru a continua să ne facem munca cu dedicație și curaj!

Publicitate
Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal