
Studiu: 30% din cheltuielile moldovenilor sunt pentru întreținerea imaginii, iar 6% pentru educație
Majoritatea moldovenilor își cheltuie banii pe haine, încălțăminte și produse de îngrijire. Mai exact e vorba de 30% din bugetul destinat cheltuielilor, iar 29% sunt direcționate pentru întâlnirile cu prietenii. Asta arată datele unui studiu realizat de compania Noblet Media CIS în parteneriat cu agenția de cercetare Info Sapiens privind stilul de viață și prioritățile oamenilor din șase țări, inclusiv R. Moldova, Azerbaidjan, Belarus, Georgia, Ucraina și Uzbekistan.
・
De asemenea, raportul arată că investițiile în educație ale moldovenilor reprezintă 6%, iar călătoriile 11%, un indicator mult mai mic decât în cazul celor șase țări incluse în studiu.
Mai mult, Moldova este una dintre țările ale căror cetățeni preferă să investească în bunuri imobiliare (36%), dezvoltarea afacerilor (27%) și utilizarea instrumentelor financiare (22%) și să nu păstreze banii acasă. În ceea ce privește depozitele, 21% consideră că economiile păstrate în dolari sunt mai fiabile decât în monedă națională (5%).
Fă parte din comunitatea AGORA. Susține jurnalismul independent și transparent din Republica Moldova. Avem nevoie de tine pentru a continua să ne facem munca cu dedicație și curaj!