*Acest material este sponsorizat

Digitally Responsible: Moldcell lansează o strategie comună de responsabilitate socială digitală

Digitally Responsible: Moldcell lansează o strategie comună de responsabilitate socială digitală


Noua realitate, care a pus stăpânire pe toată lumea de la începutul pandemiei, dictează noi condiții și noi reguli de viață. Doar câteva luni în urmă, marea majoritate a activităților au trecut în regim online.

„Moldcell oferă toate serviciile de comunicare, dintre care și conexiune la internet. Este foarte important pentru noi modul în care copiii, adolescenții, părinții, bunicii folosesc internetul. De mulți ani, Moldcell depune efort pentru ca internetul să fie accesibil și, mai cu seamă, sigur pentru toți abonații noștri. Responsabil digital este strategia comună de responsabilitate  socială a companiei Moldcell.”

Irina Strajescu, Director Comunicare, Moldcell

Digitally Responsible de la Moldcell întrunește:

Siguranța online pentru copii, adolescenți și părinți

Proiectul educațional #InternetFărăGriji lansat de Moldcell acum doi ani și mediatizat în toată țara. În acest an, proiectul a continuat în format online, LIVE-uri săptămânale pe Facebook.

Gaming responsabil și eSports

Moldcell promovează o abordare echilibrată între viața reală și cea virtuală, bazată pe respectarea restricțiilor de vârstă, principii de nediscriminare, bunăvoință și implicare a părinților. Detalii despre jocurile online, pentru părinți.

Buneii și internetul

Cinci ani în urmă, Moldcell a străbătut Moldova în lung și în lat cu seminare gratuite pentru persoanele în vârstă despre beneficiile internetului. În acest an, am creat un program special de formare online și un ghid, cu ajutorul căruia, nepoții le pot explica cu ușurință buneilor cum să se bucure de toate avantajele lumii virtuale.

Soluții tehnice pentru siguranța online a copiilor

Moldcell este prima și unica companie din Moldova care oferă servicii de control parental – Kaspersky Safe Kids, care permite părinților să le ofere copiilor acces sigur la internet, din punct de vedere tehnic.

Responsabilitatea socială online și offline

ADN-ul companiei Moldcell – proiectul de voluntariat Purple Team, e despre grija pentru mediu, susținerea proiectelor culturale, artă, educație. Purple Team constituie o parte vitală a strategiei companiei. 

Toate acestea și multe alte inițiative, combinate în strategia Digitally Responsible de la Moldcell, reflectă responsabilitatea socială a companiei, care are grijă ca internetul să fie nu doar accesibil, dar și sigur, pentru toate categoriile de utilizatori. 

Aflați mai multe despre strategie și siguranța online pe pagina Digitally Responsible de la Moldcell.

P.

Vezi și aceste știri
Moldcell oferă 10 ventilatoare pulmonare pentru 8 spitale din țară (VIDEO)

Moldcell oferă 10 ventilatoare pulmonare pentru 8 spitale din țară (VIDEO)

Moldcell lansează e-Abonament, pe care îl activezi singur. Ușor

Moldcell lansează e-Abonament, pe care îl activezi singur. Ușor

Moldcell te pregătește de vară cu Nelimitat pe linie

Moldcell te pregătește de vară cu Nelimitat pe linie

Moldcell oferă cinci mii de combinezoane de protecție pentru personalul medical din Moldova

Moldcell oferă cinci mii de combinezoane de protecție pentru personalul medical din Moldova

MOLDCELL: Sărbătorim 20 ANI [descoperim, inovăm, creăm, visăm] ÎMPREUNĂ

MOLDCELL: Sărbătorim 20 ANI [descoperim, inovăm, creăm, visăm] ÎMPREUNĂ

Scrisoare deschisă din partea familiei Moldcell

Scrisoare deschisă din partea familiei Moldcell

Advertoriale
O celebră rețea de retail, printre primii parteneri care se alătură proiectului Banca de Alimente (VIDEO)

O celebră rețea de retail, printre primii parteneri care se alătură proiectului Banca de Alimente (VIDEO)

Pune-ți afacerea pe upgrade cu noua ofertă de finanțare în lei de la Mobiasbanca – OTP Group

Pune-ți afacerea pe upgrade cu noua ofertă de finanțare în lei de la Mobiasbanca – OTP Group

Pune-ți afacerea în agricultură pe upgrade, cu ofertele avantajoase AgroFabrica

Pune-ți afacerea în agricultură pe upgrade, cu ofertele avantajoase AgroFabrica

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Aceleași măști, dar altă piesă. Cum pandemia ar putea schimba tabloul „voturilor salvatoare” ale diasporei
    Podcastul „Bilet în Parlament”: Aceleași măști, dar altă piesă. Cum pandemia ar putea schimba tabloul „voturilor salvatoare” ale diasporei
  • Oameni ca tine: Radu Țurcan, ghidul montan care a schimbat frica de înălțime pe destinația „sus” (FOTO, VIDEO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Turnați vin și dați COVID-ul, hop, hop, hop și-Athos (AUDIO)
  • Diana Boico, despre educația financiară în rândul femeilor, cum e să fii parteneră Ogilvy, tendințe în publicitate și psihiatrie | Nota de Plată (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Alex Buretz, tânărul care transformă toată drama socială și politică a țării în caricaturi cu subînțeles (VIDEO)
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Din cele peste 500 de lucrări, mai mult de 90 la sută le-a făcut cadou. Elena Crîșmaru:...
  • Jennifer Aniston, în direct către fostul soț: „Brad. Cred că ești atât de sexy! Nu vrei...
Cele mai populare
  • 1
    Un avion Air Moldova, reținut pe aeroportul din Istanbul
  • 2
    Noi alerte de călătorie în Grecia, Spania și Israel
  • 3
    Capitală: Cu 1% mai mulți copii născuți și cu 5% mai multe decese. Cum s-a schimbat situația demografică în prima jumătate a anului 2020
  • 4
    Air Moldova dă asigurări: Cei 115 pasageri, blocați vineri pe aeroportul din Istanbul, au ajuns la Chișinău
Autentificare
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.