Ce secrete ascund mașinile scumpe

Ce secrete ascund mașinile scumpe
Foto: www.catalogauto.net

Fiecare companie auto ar trebui să aibă în ofertă o maşină de un milion de dolari. Cu atât e mai scumpă, cu atât generează un profit mai mare. Iar cumpărători dispuşi să dea atâţia bani pe un automobil sunt destui. Nu înseamnă că poţi să le vinzi orice. Nu va cumpăra nimeni un Logan de un milion de dolari, nici măcar dacă e placat cu aur. Miliardarii vor ca maşinile lor scumpe să fie, dacă se poate, şi frumoase, şi puternice. Companiile auto trebuie să depună ceva efort pentru convingerea şoferilor înstăriţi. Este însă un efort care merită, scrie Money.ro.

Maybach Exelero seamănă cu mașina lui Batman și a fost lansată în 2004 la un preț exorbitant: 8 milioane de dolari. Însă a găsit cumpărători, mai ales în rândul rapperilor americani dornici să își etaleze bogăția.

Exelero este genul de mașină care poate să îi asigure profitul unei companii auto: mașina mai scumpă de un milion de dolari.

Potrivit unei analize a celor de la Bloomberg, producătorii de mașini și-au dat seama că mașinile scumpe au un succes foarte mare dacă sunt promovate așa cum trebuie. Există clienți pentru ele.

În ultimii ani, miliardarii lumii, fie că sunt oameni de afaceri occidentali, oligarhi ruși sau membrii familiilor regale din Orientul Mjlociu, au cumpărat flote întregi de mașini de lux produse de Aston Martin, Lamborghini sau Rolls Royce.

Pentru un miliardar, o mașină care costă un milion, două, sau nouă milioane nu reprezintă un efort financiar prea mare. Ba chiar își permite să cumpere mai multe mașini. Și, dacă devine un colecționar de bolizi și limuzine, companiile auto de lux devin foarte fericite.

Însă, deși există clienți pentru ele, mașinile mai scumpe de un milion de dolari trebuie să își merite prețul. Trebuie să fie puternice și trebuie să fie luxoase, ceea ce înseamnă că și costurile de dezvoltare și producție sunt mari. Însă pot fi recuperate mult mai ușor.

Mașinile scumpe au o marjă de profit de aproximativ 15%. Ceea ce înseamnă că o mașină vândută cu un milion de dolari îi aduce constructorului 150.000 de dolari. Această marjă de profit ar obține-o de la vânzarea unui număr foarte mare de mașini de serie.

Este de ajuns ca un constructor auto să vândă câteva sute de mașini la peste un milion de dolari pentru a obține suficient profit cât să îl împartă cu acționarii și cât să investească în tehnologiile viitoarelor mașini mai scumpe de un milion.

 

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
Un bărbat din capitală, găsit strangulat la balcon. Ce spun oamenii legii

Un bărbat din capitală, găsit strangulat la balcon. Ce spun oamenii legii

Inundații puternice în Australia. Oamenii, îndemnați să-și părăsească locuințele

Inundații puternice în Australia. Oamenii, îndemnați să-și părăsească locuințele

Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt

Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt

Advertoriale
Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt
  • 2
    Caniculă încă de la primele ore ale dimineții. Cum va fi vremea săptămâna viitoare
  • 3
    Dodon l-a felicitat pe Lukașenko cu ocazia Zilei Independenței: „Moldova și Belarus sunt legate de o prietenie puternică”
  • 4
    Lukașenko amenință cu represalii militare capitalele occidentale
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.