Ce puteți face dacă ați achiziționat un bilet de avion, iar zborul a fost anulat, inclusiv din cauza situației de urgență instaurată anterior la noi în țară? Majoritatea companiilor aeriene care au anulat zborurile din cauza virusului COVID-19 propun următoarele soluții: schimbarea datei zborului sau oferirea unor vouchere cu aceeași valoare ca și prețul biletului.
Este important să cunoașteți că, în calitate de client, aveți dreptul de a beneficia de o rambursare integrală a prețului biletului.




P.
Vezi și aceste știri

Ajutorul de șomaj. Cine are dreptul la el și pentru ce perioadă? (INFOGRAFIC)

Care sunt Drepturile și Obligațiile pacienților care suferă de COVID-19 (INFOGRAFIC)

Nevoiți să-și ia mai multe zile de concediu! Cum a influențat pandemia forța de muncă din Republica Moldova (INFOGRAFIC)

Ce fac dacă sunt testat pozitiv COVID-19? (INFOGRAFIC)

Prelungirea stării de urgență în sănătate publică: Ce (NU) ai voie să faci până pe 15 septembrie (INFOGRAFIC)
