
Aceste mărci comerciale au ieșit învingătoare în Concursurile Mărcilor şi Vinurilor Recunoscute NOTORIUM
Votingul a luat sfârșit. Nominanții Concursului Mărcilor Recunoscute NOTORIUM TRADEMARK AWARDS au posibilitatea de a intra în posesia Trofeului sau Medaliei de aur / argint / bronz și Dreptului Exclusiv de utilizare a logotipului „Votat Marcă Recunoscută ®”. Ulterior acesta, pe lângă notorietate, va contribui la creșterea vânzărilor, încrederii și loialității clienților.
・
La fel şi nominanții Concursului Vinurilor Recunoscute NOTORIUM WINE AWARDS au posibilitatea de a intra în posesia Trofeelor pentru vinurile / spumantele / divinurile premiate pentru calitate la nivel internaţional şi Dreptului Exclusiv de utilizare a logotipului „Votat vin / spumant / divin Recunoscut ®”. Aceste distincţii la fel au rolul de a contribui la creșterea vânzărilor, încrederii și loialității clienților.
Totodată, învingătorii Concursului NOTORIUM WINE AWARDS vor fi promovaţi în reţelele de supermarketuri şi magazine specializate Fourchette, Fourchette Gourmet, Drink Stock, Boiar Wine Market, Green Hills şi Velmart.
Conform Studiului de marketing „VOTAT MARCA RECUNOSCUTA”, relizat de Xplane Market Research Agency, pe un grup grup țintă de 500 de respondenți, populație urbană cu vârsta cuprinsă între 18-65 ani, din Chișinău, Bălți, Cahul, în perioada august – septembrie 2019, avem următoarele date:
- 70% probabilitate de cumpărare a produselor și serviciilor ce vor purta logo „Votat Marcă Recunoscută ®”,
- 59% încredere în produsele și serviciilor ce vor purta logo „Votat Marcă Recunoscută ®”. Detalii studiu AICI.
Conform Studiului de marketing „VOTAT VIN RECUNOSCUT”, realizat de Xplane Market Research Agency, pe un eşantion de 500 de interviuri, realizate la Chişinău, Bălţi şi Cahul, în perioada 8 - 25 august 2020:
- 64% din consumatorii din Moldova probabil ar cumpăra o băutură alcoolică marcată cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”;
- 73% din consumatorii din Moldova vor avea încredere în aceste băuturi alcoolice marcate cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”;
- 73% din consumatorii din Moldova vor recomanda aceste băuturi alcoolice marcate cu logotipul „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT”. Detalii studiu AICI.
Statistica Concursurilor Mărcilor şi Vinurilor Recunoscute NOTORIUM 2020 (1 septembrie – 25 septembrie 2020)
- 4500 mărci comerciale, participante în Concurs şi peste 700 de vinuri premiate pentru calitate la nivel internaţional.
- 460.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md,
- 1.290.000 de pagini accesate a site-ului www.notorium.md,
- timp mediu de aflare pe site 2 minute şi 20 sec.
- 540.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md la cele patru ediții
Nominanții clasați pe locurile 1-4, la fiecare subcategorie în Concursul Notorium Trademark Awards şi Nominanții clasați pe locurile 1-3, la fiecare subcategorie în Concursul Notorium Wine Awards ca urmare a voting-ului online, vor avea posibilitatea să participe la Gala de Decernare a distincțiilor NOTORIUM, ce va avea loc în noiembie, la restaurantul Richland din Chișinău.
Pachetele de promovare și acces la Gală pentru învingătorii ambelor Concursuri (https://notorium.md/confirmare şi https://notorium.wine/confirmare ), vor putea fi comandate și achitate la preţ minim până pe data de 30 septembrie.