Brandul de haine și accesorii H&M, amendat cu 35 de milioane de euro. Care este motivul

Brandul de haine și accesorii H&M, amendat cu 35 de milioane de euro. Care este motivul

Cunoscutul brand de haine și accesorii, H&M a fost penalizat cu 35,3 milioane euro, scrie Usnews. Potrivit sursei citate, compania ar fi supravegheat ilegal câteva sute de angajați. Autoritatea germană de protecție a datelor a constatat că firma avea evidențe „excesive” legate de familiile, religiile și bolile angajaților centrului de servicii de la Nürnberg.

Retailerul a acceptat întreaga responsabilitate și intenționează să compenseze daunele angajaților.

Aceaasta este a doua cea mai mare amendă cu care s-a confruntat o singură companie pentru încălcarea normelor GDPR din UE. Anul trecut, autoritatea franceză de reglementare a datelor, CNIL, a amendat Google cu 50 de milioane de euro pentru încălcarea Regulamentului general privind protecția datelor.

Încălcările de confidențialitate ale H&M au inclus anchete extinse ale personalului, cu detalii despre sărbători, simptome medicale și diagnostice pentru boli. Mai mult, unii manageri au căutat și alte detalii private în discuțiile informale, inclusiv probleme de familie sau credințe religioase, care au fost apoi stocate și utilizate pentru a evalua performanța muncii și a lua decizii de angajare.

Publicitate

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal