De la lansarea Serviciului 112, a fost înregistrat cel mai mic flux de apeluri care nu reprezintă urgențe (44%), o valoare care s-a îmbunătățit cu minim 10% în raport cu perioada similară din anul 2019. Astfel, aproximativ 56% de apeluri recepționate la 112 au fost situații de urgențe reale în care a fost necesară intervenție imediată a serviciilor specializate Ambulanță, Poliție, Pompieri.
Problemele medicale semnalate cel mai frecvent la numărul unic de urgență 112 sunt afecțiunile de tract respirator cu suspecție la COVID – 19, urmate de durerile abdominale, de cap sau de spate.
Serviciul de Poliție gestionează aproximativ 27% din numărul total de urgențe la numărul unic de urgență 112. Cele mai solicitate intervenții conform clasificatoarelor evenimentelor sunt agresiunile, conflictele și accidentele rutiere.
Pompieri au fost angrenați cel mai mult în stingerea incendiilor de vegetație, ca urmare a gradului de uscăciune a vegetației și ale modificări de vreme.
Din punct de vedere al localizării geografice, cele mai multe apeluri provin din municipiile Chișinău și Bălți și raioanele Orhei, Criuleni și Hâncești.
De la lansarea Serviciului 112, a fost înregistrat cel mai mic flux de apeluri care nu reprezintă urgențe (44%), o valoare care s-a îmbunătățit cu minim 10% în raport cu perioada similară din anul 2019.
În luna septembrie, în Sistemul 112 au fost preluate aproximativ 205 mii de apeluri, dintre care 114 mii au reprezentat urgențe.
Vezi și aceste știri

„Fii solidar! Fii responsabil!”. Serviciul 112 îndeamnă oamenii să stea acasă și să solicite ajutor în caz de simptome ca febra sau tusea

„Vecinul tușește, luați măsuri”. Iată cele mai neobișnuite raportări ale cetățenilor la 112, pe timp de epidemie

Telefonul fix, din nou la modă? Statisticile spun că în ultimele trei luni moldovenii au vorbit mai mult la telefonul cu fir
Advertoriale

Microinvest susține agricultorii din Moldova cu CREDITE AGRO de până la 7 000 000 lei

Scopul și valorile reînnoite ale maib prezentate întregii echipe
