
„Publicitate prin telefon”. Cumnatul lui Ion Ceban, implicat în chestionarea alegătorilor în favoarea lui Igor Dodon. Costul serviciilor este de câteva zeci de mii de lei
Apelurile telefonice, prin care cetățenii sunt întrebați dacă „îl susțin în continuare pe președintele Igor Dodon” și dacă cunosc că acesta „este cel mai bine cotat” dintre candidații înscriși în cursa electorală pentru prezidențialele din 1 noiembrie, sunt efectuate de compania unui fost purtător de cuvânt al lui Igor Dodon, tot el cumnatul primarului de Chișinău, Ion Ceban. Serviciile au fost denumite, în raportul financiar depus de Dodon la Comisia Electorală Centrală (CEC) drept „publicitate prin telefon” și au costat 36.000 de lei, scrie Ziarul de Gardă.
・
Deși cei care telefonează alegătorii spun că sunt parte a unui oarecare Centru de investigare a opiniei publice, Ziarul de Gardă a constatat că, de fapt, nu este vorba de sondaje, ci de „publicitate prin telefon” și o recunoaște chiar staff-ul electoral al lui Igor Dodon.

la scrutinul din 1 noiembrie 2020 vor participa opt candidați. Este vorba despre Renato Usatîi, Andrei Năstase, Tudor Deliu, Igor Dodon, Violeta Ivanov, Maia Sandu, Octavian Țîcu și Dorin Chirtoacă.
Vezi și: Lista candidaților la alegerile prezidențiale și ordinea acestora în buletinul de vot
AGORA amintește că, cinci candidați nu au fost înregistrați de CEC în calitate de candidați. E vorba de Andrian Candu, Alexandr Kalinin, Ion Costaș, Constantin Oboroc și Serghei Toma.