
Ce înseamnă un business cu magazine Duty Free? De ce înghețata Sandriliona nu a ajuns încă pe piețele Uniunii Europene, deși are toate certificările necesare? Și care e soluția unui antreprenor în combaterea știrilor false și a dezinformării? Despre toate astea și nu numai, aflați dintr-un nou interviu din seria „Afaceri cu față umană”.
Amintim că invitații seriei de interviuri „Afaceri cu față umană” sunt membri ai Asociației Investitorilor Străini, care activează în Moldova deja de 17 ani și cuprinde cele mai mari companii din țară. În total, cei 20 de membri ai FIA au peste 22 de mii de angajați și investiții de peste 1,15 milarde de euro.
Cea mai cunoscută și vizibilă parte a Le Bridge Corporation sunt magazinele Duty Free. Aș vrea să vorbim la început despre ele. Care este logica afacerilor Duty Free? De ce trebuie unii să nu plătească impozite pe cumpărături? Ce impozite sunt totuși incluse în prețul de raft al produselor din Duty Free?
Activitatea Duty Free este una din direcțiile de activitate mai recente ale grupului Le Bridge.
Poți face diferența
Dacă îți iei un abonament cu doar 48 lei pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent.
Vezi și aceste știri

Drumul nobil al laptelui de la fermă către consumator. INTERVIU cu Vitaly Vassepov, director general Lactalis-Alba

Despre creșteri sănătoase a businessului și ce faci pentru 300% profit. INTERVIU cu Radu Lazăr, manager regional Europa Centrală al companiei Endava (VIDEO)
