
Peste 2000 de kilograme de produse colectate într-o singură zi. Kaufland - partenerul săptămânii antirisipă
Pe 28 noiembrie, sute de persoane s-au alăturat inițiativei proiectului „Banca de alimente” și au donat produse alimentare destinate persoanelor aflate în dificultate, beneficiari ai mai multor servicii sociale din țară. Kaufland Moldova a luat parte la campania de colectare, care a fost organizată în cadrul „Săptămânii naționale de prevenire a risipei de alimente”.
・
Astfel, grație implicării și solidarizării, au fost adunate 4000 kg de produse alimentare în mai multe rețele de magazine din țară, care vor ajunge la circa 28 de organizații, implicate în asistența diferitor categorii de oameni aflați în nevoie (bătrâni, persoane cu nevoi speciale, mame singure, etc.).
Clienții magazinului Kaufland au fost receptivi la îndemnul voluntarilor de a împărți coșul lor de cumpărături cu persoanele care au nevoie de ajutor.
Fără a ezita, Kaufland a acceptat rolul de partener în cadrul acestei campanii. Pe lângă scopul nobil de a dona produse alimentare, ne-am propus să sensibilizăm clienții privind problema risipei de alimente. Doar într-o singură zi, datorită clienților noștri, au fost colectate două tone de produse, care vor ajunge la persoane social-vulnerabile. Implicarea face diferența și le mulțumim, pe această cale, tuturor clienților Kaufland care s-au solidarizat și au fost dispuși să-și împartă cumpărăturile.
Cristina Aramă, PR manager Kaufland Moldova
Autor:

“Săptămâna națională de prevenire a risipei de alimente” este la prima ediție și a avut drept scop să sensibilizeze societatea, agenții economici și autoritățile publice asupra problemei risipei alimentare, dar și să inspire oamenii, pentru ca ulterior, fiecare să fie conștient că împreună, printr-un comportament responsabil putem salva tone de alimente și preveni foamea.
În această săptămână, pentru prima data s-a discutat atât de mult despre problema risipei de alimente. Ne bucurăm că acest subiect a fost în agenda zilei a presei, agenților economici, persoanelor publice, tinerilor, părinților și a copiilor, pentru că este o problemă ce ne privește pe fiecare. A fost un pas important spre conștientizarea problemei, iar implicarea atât în magazine, cât și a agenților economici ne inspiră. Mulțumim Kaufland Moldova și mulțumim tuturor pentru contribuție și pentru distribuirea mesajului nostru
Oleg Paraschiv, coordonator de proiect Banca de Alimente
Autor:

Conceptul Băncilor de Alimente din toată lumea este, ca așa tip de produse să fie recuperate de la agenții economici, producătorii agro-alimentari, retaileri și distribuite în termen către beneficiarii finali, oferind în acest fel produselor o a doua șansă la viață și contribuie la combaterea risipei alimentare.
Responsabilitatea socială și dezvoltarea durabilă sunt parte a ADN-ului Kaufland pe orice piață în care activează. Compania își asumă angajamente față de oameni, comunități și mediu. Începând din 2016, împreună cu organizațiile partenere, Kaufland a reușit să desfășoare în Republica Moldova o serie de proiecte de responsabilitate socială, în valoare totală de peste 15.000.000 MDL și continuă să se implice activ în viața comunității.