STUDIU: Ce emoții au stârnit postările politicienilor în campania electorală și cine a cheltuit cei mai mulți bani pentru sponsorizări pe Facebook (FOTO)

STUDIU: Ce emoții au stârnit postările politicienilor în campania electorală și cine a cheltuit cei mai mulți bani pentru sponsorizări pe Facebook (FOTO)

A trecut mai bine de o lună de când s-a încheta campania electorală, dar haideți să vedem cum s-a desfășurat aceasta pe Facebook. Care au fost cei mai activi actori politici, câți bani au cheltuit pentru postările sponsorizate, ce subiecte au abordat și cum a interacționat publicul cu aceste postări, aflăm din „Raportului Final de Monitorizare a Alegerilor Prezidențiale în Social Media” realizat de Mediapoint și MEMO.

...

...

Tematica postărilor a vizat în principal campania prezidențială. Excluzând însă postările cu tentă electorală, observăm că cele mai multe postări au abordat subiectul drumurilor și infrastructurii, urmat de unirea Republicii Moldova cu România, pensii și salarii. Postările legate de pandemia COVID-19 s-au clasat abia pe locul cinci.

„Raportul Final de Monitorizare a Alegerilor Prezidențiale în Social Media”

Reacțiile internauților la postările politicienilor

...

...

Pentru prima dată, în acest an, Facebook a făcut accesibil și pentru Republica Moldova instrumentul care oferă posibilitatea de a vedea câți bani au fost cheltuiți pentru postările sponsorizate. Astfel, în turul întâi, lider la aceste cheltuieli a fost Renato Usatîi cu peste 15.000 de euro.

„Raportul Final de Monitorizare a Alegerilor Prezidențiale în Social Media”

TOP trei postări pe Facebook în campania electorală

...

...

Studiul a fost realizat de companiile Mediapoint (din Republica Moldova) și MEMO (din Slovacia), cu sprijinul Agenției Slovace pentru Cooperare Internațională pentru Dezvoltare și National Endowment for Democracy.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.