

Tematica postărilor a vizat în principal campania prezidențială. Excluzând însă postările cu tentă electorală, observăm că cele mai multe postări au abordat subiectul drumurilor și infrastructurii, urmat de unirea Republicii Moldova cu România, pensii și salarii. Postările legate de pandemia COVID-19 s-au clasat abia pe locul cinci.„Raportul Final de Monitorizare a Alegerilor Prezidențiale în Social Media”
Reacțiile internauților la postările politicienilor


Pentru prima dată, în acest an, Facebook a făcut accesibil și pentru Republica Moldova instrumentul care oferă posibilitatea de a vedea câți bani au fost cheltuiți pentru postările sponsorizate. Astfel, în turul întâi, lider la aceste cheltuieli a fost Renato Usatîi cu peste 15.000 de euro.„Raportul Final de Monitorizare a Alegerilor Prezidențiale în Social Media”
TOP trei postări pe Facebook în campania electorală


Studiul a fost realizat de companiile Mediapoint (din Republica Moldova) și MEMO (din Slovacia), cu sprijinul Agenției Slovace pentru Cooperare Internațională pentru Dezvoltare și National Endowment for Democracy.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.