Un băiat de nouă ani, în fruntea topului Forbes al celor mai bine plătite staruri de pe YouTube în 2020

Un băiat de nouă ani, în fruntea topului Forbes al celor mai bine plătite staruri de pe YouTube în 2020
Ryan Kaji; foto: straitstimes.com

Ryan Kaji, un băiat american în vârstă de nouă ani, s-a clasat pentru al treilea an consecutiv pe primul loc în topul Forbes dedicat celor mai bine plătite staruri de pe YouTube, depăşind alte personalităţi ale acestei platforme video, precum Jimmy Donaldson (cunoscut şi sub numele de Mr. Beast), David Dobrik, specialistul în machiaj Jeffree Star şi o fetiţă de şase ani, Anastasia Radzinskaya, informează site-ul revistei americane People, citat de Agerpres.

În perioada 1 iunie 2019-1 iunie 2020, Ryan Kaji a obţinut venituri de 29,5 milioane de dolari, iar videoclipurile lui, difuzate pe canalul său Ryan\\\'s World, au totalizat 12,2 miliarde de vizualizări.

Pe locul al doilea s-a situat Jimmy Donaldson, un nou venit în universul platformei YouTube, care a obţinut venituri de 24 de milioane de dolari şi un total de peste 3 miliarde de vizualizări.

Pe poziţia a treia s-a clasat Dude Perfect, un grup alcătuit din cinci fraţi - Coby Cotton, Cory Cotton, Garrett Hilbert, Cody Jones şi Tyler Toney, care distribuie videoclipuri ce îi arată în timp ce participă la activităţi copilăreşti, precum jocuri cu săbii laser şi pistoale Nerf care trag cu bile din spumă. Grupul a obţinut venituri de aproape 23 de milioane de dolari şi a totalizat 2,77 de miliarde de vizualizări.

Anastasia Radzinskaya a încasat venituri de 18,5 milioane de dolari, David Dobrik a obţinut 15,5 milioane de dolari, iar Jeffree Star - care a pierdut mai multe contracte de sponsorizare în urma disputei sale cu colegul lui din industria produselor de machiaj James Charles - a încasat venituri de 15 milioane de dolari.

De la debutul său pe platforma YouTube în 2015, Ryan Kaji - al cărui canal se numea în trecut Ryan Toys Review, până la schimbarea denumirii sale oficiale în Ryan\\\'s World în octombrie 2019 - şi-a extins brandul propriu pentru a promova mai multe categorii de produse, precum jucării, articole vestimentare şi chiar un serial pentru preşcolari difuzat de Nickelodeon, intitulat „Ryan\\\'s Mystery Playdate”.

Potrivit clasamentului întocmit de revista Forbes, cele mai multe dintre veniturile încasate de Ryan Kaji provin din „contracte de sponsorizare pentru mai mult de 5.000 de produse promovate pe canalul Ryan\\\'s World”, ce includ figurine reprezentând eroi din filme de acţiune, dispozitive de tip walkie-talkie şi decoraţiuni pentru dormitoare. Brandul său a creat şi măşti sanitare în timpul pandemiei de coronavirus. Canalul lui Ryan Kaji, care are deja 41,7 milioane de abonaţi (aproape dublu decât cei 23 de milioane de abonaţi ai săi din 2019), difuzează videoclipuri care îl prezintă pe băiatul născut în statul american Texas în timp ce desface cutii de jucării, realizează experimente de tip DIY (Do It Yourself), testează jocuri video şi îi învaţă pe tinerii internauţi cum să execute o serie de activităţi precum spălatul pe dinţi.

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Patru metode care te vor ajuta să-ți monetizezi contul tău de YouTube

Patru metode care te vor ajuta să-ți monetizezi contul tău de YouTube

„Baby Shark” a devenit cel mai urmărit clip video de pe YouTube, având peste șapte miliarde de vizualizări

„Baby Shark” a devenit cel mai urmărit clip video de pe YouTube, având peste șapte miliarde de vizualizări

Câți bani faci la 1 000 de vizionări pe YouTube și de ce depinde costul fiecărei afișări?

Câți bani faci la 1 000 de vizionări pe YouTube și de ce depinde costul fiecărei afișări?

Advertoriale
Microinvest: “Nu avem locuri VIP pentru credite - suntem corecți și respectuoși cu fiecare”

Microinvest: “Nu avem locuri VIP pentru credite - suntem corecți și respectuoși cu fiecare”

Achită cu cardul Mastercard de la maib și câștigă bilete la meciul Sheriff Tiraspol - Real Madrid

Achită cu cardul Mastercard de la maib și câștigă bilete la meciul Sheriff Tiraspol - Real Madrid

Excelează în banking, dar și la alergări. Angajații maib, pe podiumul Chișinău International Marathon (FOTO)

Excelează în banking, dar și la alergări. Angajații maib, pe podiumul Chișinău International Marathon (FOTO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    SIS a solicitat blocarea unui portal de știri ucrainean pentru că ar fi distribuit informații false despre criza gazelor (DOC)
  • 2
    Taxarea electronică – un eșec? Doar 1.88% din numărul total al călătorilor plătesc electronic în troleibuzele din Chișinău
  • 3
    Ceartă cu împușcături între un polițist de sector și un grup de tineri. Reacția Inspectoratului General al Poliției
  • 4
    Industria textilă din Coreea de Sud a fost salvată de serialul „Squid Game”. Cum a fost posibil
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.