Un moldovean a comandat de un agent economic geamuri pentru casă în sumă de 89500. După ce au fost montate, ferestrele s-au dovedit a fi cu defecte. Bărbatul a sezizat agentul economic despre neconformitățile depistate și i-a cerut preschimbarea pe altele de calitate corespunzătoare sau restituirea banilor.
În conformitate cu prevederile legii, în perioada termenului de garanţie, consumatorii depun reclamaţiile cu privire la produsele necorespunzătoare iniţial vînzătorului sau prestatorului, iar odată cu depunerea reclamaţiei, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document care confirmă efectuarea cumpărăturii.
În consecință, a fost întocmit un contract adițional prin care agentul economic se obliga să restitue banii consumatorului în două tranșe. Prima tranșă de 40500 a fost returnată în luna septembrie, iar urmtoarea tranșă compania a refuzat s-o returneze.
În consecință, aceasta a depus o reclamație în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin intermediul căreia i s-au restituit restul sumei în valoare de 49000 lei.
Vezi și aceste știri

CNA a descoperit taxe de protecție pentru zeci de companii petroliere la Agenția pentru Protecția Consumatorului

Hotărârea privind importul de carne! Agenția Consumatorului: „Acest document NU a ajuns la noi!”

Zece administratori de service auto au fost amendați de către inspectorii ANTA, pe parcursul lunii decembrie

Un bărbat amendat acum un an pentru că sacrifica vite și cai într-un abator ilegal și le vindea în condiții antisanitare, a ajuns din nou în vizorul poliției (VIDEO)

„Consumatorul e limitat în alegere.” Ce riscuri și avantaje întrevede mediul de business în modificările rapide operate la Legea cu privire la comerțul interior (VIDEO)
