Compania pariază că acapararea pieţei cu noi tipuri de magazine va putea să atragă tot mai mulţi clienţi ai firmelor rivale.
„Deşi avem o bază largă de creştere, există mult spaţiu în care am brandul Starbucks nu a reuşit să prindă”, a declarat COO-ul Roz Brewer, scrie ziarulfinanciar.
Gigantul american a încercat în mod constant să recupereze pierderile suferite în timpul pandemiei. La nivel global, vânzările din cafenelele Starbucks au scăzut cu 9% faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut.
„Pe măsură ce introducem tot mai multe formate eficiente, vom reduce liniile lungi de aşteptare care se creează adesea în jurul metrourilor şi vom ajunge la un număr mai mare de vânzări”, a adăugat Brewer.
În aprilie, prima lună de carantină totală pentru majoritatea ţărilor afectate de coronavirus, veniturile Starbucks au raportat un declin de 65%
Companiile asemănătoare lanţului de cafenele folosesc programe de loialitate pentru a învăţa mai multe despre clienţi şi pentru a-şi spori într-un final cumpărăturile. Anul acesta, pentru a motiva oamenii să se înscrie în program, firma a extins opţiunile plată pentru serviciul de recompense și a inclus carduri de credit, cash, Apple şi Google Pa.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.